Petra Nyman Art & Design

torsdag 24 maj 2012

Varning för snöras i Stockholm igår!

He, he! Skulle inte tro det?!?
Vad Stockholm är härligt när det är strålande sol och uteserveringarna fylls av glada människor!
Man blir  glad i hela kroppen! Även om vi mestadels suttit inne hela dagarna!
Vi har ätit god mat o njutit av hotellfrukost!
Det hanns med både prinsessdop och ett rån under dagarna jag var i Stockholm?!?

Igår var jag så trött så det blev inget inlägg! Det hör inte till vanligheterna!

Idag ligger jag efter med allting!
 Jobb, hus, hem, tvätt, städ, träning, mail o telefonsamtal!

Ska snart iväg o köra min Power-step klass på Tieto på lunchen!
Det brukar få igång tempot o endorfinerna i kroppen:-)

Vi hörs lite senare!

Nu ska jag ta tag i dagen!

Helst skulle jag vilja slänga mig på en solstol iställlet!

Ikväll ser jag fram emot att se Loreen leverera!

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar