Petra Nyman Art & Design

torsdag 13 juli 2017

Överraskningsresa del 3! Grand Finale! Ny målning på G!

 Det här måste varit den kortaste tid i bilen av våra bilsemestrar vi har varit på alla dessa fem år!?

Inte långt mellan Smögen o Strömstad inte ;)

Vi slängde in grejerna på hotellrummet o sedan direkt ut på stan för att kika runt o äta lunch.


 Fint stadshus i bakgrunden.

Mysigt men vi hittade ingen shopping jag o Ika fast vi letade! Hihi
Väldigt olikt för att vara oss! ;)

Synd att jag inte stötte på Johanna som jag också följer på Insta genom Lise Sandahl <3
Hade varit super kul att besökt hennes salong Johannas Hud o Friskvård!

 Hon fixar ju både tandblekning, fransar o bryn o säljer Lise Sandahl kläder! <3



 Båtar o västkusten! Strosa runt o bara vara det räcker gott det!



 En riktig mysig kärlekssemester <3
 Ombytta o klara för kvällens middag!
Vi väntade där uppe o Ika o T väntade där nere! Hehe

Lite dålig kommunikation <3
Det vita huset i mitten där hade vi bokat bord!

 Lite mer folk här än i Smögen!

 Smygfotade grannbordets skaldjursplatå

 Men det åt vi igår så T tog ribs.
 Ika en supergod fiskgratäng med hummersås!
 Jag åt fish and chips med remouladsås som jag längtat ihjäl mig efter!

Vilken god middag! Perfekt krispig fisk! Jag åt upp precis allting!
 Han tog på sig sin kavaj!;D!!!!! Alltså hur lyckas ni köra likadan klädsel varje dag! Bill o Bull :D

<3

R som var mätt sen lunchen då han åt en hel pizza körde på räkor igen;)


Här satt vi o hade hur trevligt som helst med god mat, trevligt sällskap, infravärme o en filt utomhus, livemusik.... kan man ha det bättre?!
 Mysigt med livemusik på uteservering
 Alltså dessa två som hittar på så mycket kul på våra överraskningsresor!

We love you!

<3
Det var firmafest med Brolle som spelade så här avslutade vi med en nattfösare innan vi kröp ner i våra sängar! 

Vi sov ut ordentligt på morgonen åt en god frukost o sen tog vi bilen hemåt Karlstad igen!
Att min dator just då låg kvar här på hotellrummet vet ni ju redan!


När vi kom hem blev 
vi hembjudna till Manne o Lisa eftersom de har sin balkong precis utanför Mariebergskogen där Håkan Hellström spelade. Vi tycker nämligen att det är väldigt kul att sitta o titta på folk som vallfärdar dit o hem! ;)
Kommer i nästa inlägg! ;)

Jag blev precis av med mitt spinningpass imorgon. Tack Nathalie för hjälpen!
Tre dagar av halsont o dessutom träningsvärk sen i tisdags gör att man nästan får lite influensafeeling :(

Lika bra att ta det lugn imorgon också tyvärr!
Nu är det bara att ladda upp för Nerja! Tycker ändå det är skönt att vara hemma!


Igår ägnade jag hela dagen till den här målningen! En helt annan stil än den jag gjort tidigare!

Den är under progress! ;)

Den heter I´m a big big girl in a big big world <3

Bella är i NYC men kommer hem med planet i natt!

Sen kommer både hon o lillebror med till Nerja en vecka där även Lisa o Manne med guldklimpar kommer till oss några dagar! Som jag längtar!



Många som längtar efter en semester o många som redan påbörjat o kanske tom avslutat den?!

Njut oavsett!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar