Petra Nyman Art & Design

onsdag 12 juli 2017

Överraskningsresa dag1

Hello bloggen! Tänkte nästan skita i o blogga om vår fantastiska överraskningsresa som våra män fixar åt oss (mig o Ika) som en härlig tradition. Femte året i rad nu faktiskt:)
Igår hämtade min underbara  man min glömda dator på hotellrummet i Strömstad (40 mil)
Så nu när jag äntligen kan börja blogga inser jag att jag inte har någon laddare till datorn den är väl förmodligen också i Strömstad Grrrrrrr
3 % kvar så jag skyndar mig får vi se om det blir något inlägg!
Resan började inte heller så bra då jag en timme innan tvättade min morgonrock med min mobiltelefon så det fick bli ett besök till BKE o en ny Iphone 7 införskaffades o 10 000:- fattigare!

Första stoppet o jag i läsglasögon som jag trodde var solglasögon ;)

Våra män brukar vara ganska påhittiga o inte direkt ha medhavd fika så jag o Ika fick oss ett gott skratt! Så otippat! De slutar aldrig att förvåna oss <3

Första stoppet o världens finaste väder! Villa Sjötorp i Ljungskile jag säger bara så vackert o så mysigt!

Vi gick ner till vattnet spelade Ted Gerdestad o firade Ika o T:s 20 åriga bröllopsdag!

Drack champagne o åt jordgubbar!
Vädret var helt magiskt!

Världens lyckligaste kvinnor som har 
Dessa män!

Påväg ner till sjön
Skrattat så jag har träningsvärk i magen! ;)

Vi åt en avsmakningsmeny på fem rätter så himmelskt gott!

Vi satt ute ända tills klockan var 24:30
Ni måste åka hit för det här var  bara så bra!

Vilken kväll ❤️

Så kul det är att gunga✌️

Puss på bröllopsdagen <3

Vilken mat 10 av 10 poäng

Goa Ika❤️

Frukosten var lika bra den👌 Den äggröran alltså👍

Allt var närodlat o ekologisktVi gick en promenad på morgonen för att sedan åka vidare på vår överraskningstrip. Vi var så nöjda med första stoppet! Villa Sjötorp Ljungskile vill jag tillbaka till! Synd att jag inte glömde datorn där hehe 
Jag har aldrig skrivit ett blogginlägg snabbare i mitt liv😂 Nu har jag 1% kvar

Så bäst jag publicerar inlägget nu direkt utan att  ha läst igenom det😝

Kramar  i massor! Nu ska jag jaga dstorladdare för jag har ju en massa blogginlägg kvar från resan👍
❤️

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar