Petra Nyman Art & Design

söndag 2 juli 2017

Underbar kväll hos våra vänner! Premiär på bryggan! Semesterfeeling!

En härlig helg återigen med bästa tänkbara Sverigevädret!

Det sämsta är att man inte får så mycket gjort för man vill ta tillvara på varje sekund i solen för man vet ju aldrig hur länge det varar?!? Hehe Gift med en Närking! <3

Igår kväll efter att ha sett CU vunnit mot Sollentuna (satt inne i fina vädret på em o kollade på borta matchen på datorn) var vi bortbjudna till Lisa o Manne.

Vi har väldigt svårt att vara ifrån varandra alltför länge hihi 

När vi kom fram var Manne i full färd med att fixa välkomstdrinken!

En somrig fräsch sommardrink:)
De hade fixat så fint i vanlig ordning när man är hos dom! Man känner sig väldigt bortskämd!

Så snygg färgkombination av rosor! <3 WOW!

Jag kan bara gå omkring o fota i deras hem så smakfullt inrett allting! 

Vi har också fått inspiration av både Ika o T, Lisa o Manne så det kommer hända lite hos oss också framöver med ny inredning ;)
Blir ju ändå så stolt när jag ser mina glasunderlägg i detta vackra hem! ;) finns HÄR!

Så fint de har!
Snackskålar som inte gör någon besviken! ;)

Snyggt!
Vi slog oss ner på balkongen med vackraste sommardrinken! LYX!
Malin o jag ska ha ett samarbete med min konst o  hennes ergonomi!

Så spännande att se hur det blir det  handlar om ljud absorberande tavlor! ;)
Visar er så fort vi fått produkterna! 
Här satt vi bra! 

Putte i Parken brukar alltid vara i Mariebergskogen o det brukar vallfärdas människor dit utanför Lisa o Mannes balkong men nu har de flyttat PIP till norra fältet så då orkade vi inte gå dit! ;) 

Vilken tur med vädret de hade!

Här har vi själva "kockinnan" like woman in red  Lisa! 

 Verkligen hur lyxigt o gott som helst!

 Fantastiska goda marinader, paprikorna hon ugnsrostat var supergoda!

 Mums filibabba vad hon fixat denna strålande sommardag!

 Mentalk in the kitchen!
 Räkspetten med Paulo Robertos marinad var också galet gott!

 Ett manligt bord!
Pekka ägare av bla Jack and Jones o R klädd i oskuldsfullt vitt:)
 Manne kör hårt med servicen på Casa Fredholm!
 Lisa the queen på efterrätter!
 Så sjukt härligt häng! Så högt till tak så man bryter ihop gång efter gång! Hihi

Ika, Lisa, Helene o Malin! Powerkvinnor allihopa!

Helene som har en inredningsbutik i Haga här i Karlstad o jag kanske också har ett litet samarbete på G! Älskar verkligen driftiga kvinnor! 
Odds and Ends by H heter hennes spännande Webshop o inredningsbutik. 

 Malin fick feeling o ville ta en selfie med Manne! ;)
<3
 Danne var också på hugget efter att ha varit på Innebandyturnering som ledare i en vecka! ;)

 Under tiden har denna driftiga kvinna målat om deras hus! 
Men fatta hur bra gjort! Hade inte kommit på tanken ens! ;D!!!

Sjukt imponerad! Bra jobbat Malin! Hon visade valkarna i händerna! 
Hon tyckte det var ett bra sätt att varva ner inför semestern! Perfekt ju! Förena nytta med nöje!
 Vi 01:00 var det dags för oss att säga tack o bock för världens härligaste sommarkväll med underbara vänner! Doggisarna var ensamma hemma annars hade vi säkert suttit där än?!

 Vatten fanns också för den som ville ha! ;)

Deras underbara Maja <3 Så fin hon är! Satt i knä en stund också!

Blev så överraskad igår morse när jag hämtade tidningen att det var fint väder! Jag hade trott det skulle regna i tre dygn men vi klarade oss tydligen!

Så vi gick ner på bryggan för första gången i år o njöt! Det gör man verkligen där  när det är rätt väder vill säga! Hade kunnat tänka mig en båttur denna dag tom!

Vänern! Tom måsarna tycker man om! De hör till sommaren på något vis!?

Bara njöt o lyssnade på Per Gessle som sommarpratade i PI!
Intressant med andra människors historier tycker jag!




Högtalare inköpt på Arlanda
R fixar "gnetarn" som hade hakat upp sig!
En jäkligt härlig dag helt enkelt!
Fredag var inte heller så dum!

Grillade Flankstek o ryggbiff!

Vi satt ute o åt!

Och jag körde mitt sista spinningpass innan sommaruppehållet på KMTI!

Så nu måste jag lägga upp mina träningspass själv en månad!

Brukar bli lat när jag inte leder pass själv! Men jag har iallafall gjort 100 squats två dar i rad o jag har redan träningsvärk! ;)


Ha en fin kväll! Här blir det lax till middag! Jag har suttit ute i solen o vägrat gå in men nu ska jag ta tag i middagsbestyren!

<3

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar