Petra Nyman Art & Design

tisdag 4 juli 2017

Ny stor akrylmålning klar! Snart drar vi!

 Det blev snabbmat iform av kallrökt lax o dillstuvad potatis i söndags.

Typ enklaste snabbmaten som finns! Å så gott! Det var nära att det blev pizza på nyöppnade Bazar men vi spar det till en annan dag ;)

 Kan det finnas någon godare snabbmat?
 Äter verkligen fisk så många fler gånger  i veckan sen jag kom på att laga den här rätten! 
 Igår kom jag inte på någon mer kulinarisk rätt än köttfärsås o spagetti men det håller ju också alltid i längden.

Idag har jag tagit sista penseldragen på den här målningen, här är den precis signerad o nylackad.

Äntligen är jag riktigt nöjd med den man blir bara petigare o petigare med varje tavla!


 Det var ju tänkt från början att den här skulle gå till Barncancergalans auktion men jag hann inte bli klar med den men den kan ju bli din genom några klick! ;)


Vår jasminbuske (träd) är amazing just nu! 
<3
Näst efter liljekonvaljer o vitsippor är det här topp tre!
 Tänkte hänga den på KMTI så kan man åka dit o titta på den live om man har vägarna förbi Karlstad?!

 Ellller köpa god sallad i Mollys hörna eller bara träna lite helt enkelt?! ;)

 Mot en garageport så ni får känslan av hur stor den är!

120cm x 100cm
 Fotade ute i solljus o det är alltid svårt att fånga en målning på bild!

 Målad bred kant!




Igår tittade jag på Annika Bengtzon finns ju verkligen inte mycket att se på tv:n på sommaren men gott betyg ändå då jag som aldrig brukar se klart en film såg klart både den här måndagen o förra hihi jag är hopplös på film ;)

Det är nog på riktigt över 1000 -tals filmer jag inte sett slutet på?!;D


Idag har jag som sagt målat, varit hos Linne o fixat fransarna för imorgon åker vi på vår årliga överraskningsresa så se upp Sverige! Jag o Ika har ingen aning om vart vi ska i dagarna tre?!

Våra män som helt o hållet håller i trådarna! Men de vet ju vad vi tycker om?! Hehe

5:e året i rad nu!
Ska bli så himla Kul!

Ska googla fram lite gamla inlägg o se vad jag hade packat sist!? ;)



Så kul att besöka platser i Sverige man aldrig sett förut! Det finns ju verkligen så många pärlor i vårt avlånga land!

Nej dags att börja packa väskan!



Var förbi min gamla morfar o fikade efter fransarna. Han börjar verkligen bli gammal min älskade morfar! Han blev så glad när jag kikade förbi

<3

Provade precis den här som jag hittade på rea den får också åka ner i resväskan!


Just det 100 squats ska också göras det är det minsta i träningsväg jag ska göra varje dag när det är semester!


Kram fina ni! Ha en härlig julikväll!

Fourth of July o Bella är i NYC o lever livet älskade unge!

Så underbart härligt dottern har det!

<3

/Petra

1 kommentar:

  1. Wooo vilken cool målning ...❤️
    Ha dé gott i solen!

    SvaraRadera