Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 januari 2014

Min träning vårterminen 2014 på KMTI! Grym spinninglåt! Lite strul!

Min träning den här terminen! Jag kommer ha följande fasta klasser som jag leder!
 
Måndag: Spinning 17:15-18:00
 
Onsdag: Powerstep 18:15- 19:15
 
Torsdag: Powerstep Tieto 11:30-12:30
 
Fredag: 80s Spinning 16:15-17:00

Zumba Tieto 11:00-12:00
 
+  ev ett Spinning eller Powerstep på helgen!
 
Sen kan jag hoppa in o vika på Tabata, Pilates, Zumba, Bodysculp, Spinning, Core!

Vi har ju hela 91 drop in klasser i veckan på  KMTI!
Så nästan alltid någon som behöver hjälp med något pass!
Det brukar bli några företagspass också!
 
 
Utöver dessa klasser skulle jag gärna vilja komma igång med min egna styrketräning ute i gymet!
PT I need you! <3 <3 Malin o Stabbe! ;)
 
Jag skulle dessutom vilja hinna med någon gruppträning som mina kollegor leder!
Så mycket inspiration o kunskap det finns hos dem! <3
 
Det är mitt mål i alla fall! Sen får vi se var det blir i slutändan!?
 
 Jag älskar Lady Gaga o Venus!
Den växer! Väldigt taktfast!
 
Idag har jag lagat en så god middag med kyckling!
Jag lägger ut receptet så fort jag hinner!
Det är några goding recept ni ska få snart) Bla rödlökspajen jag måste luska rätt på!
<3
Det här var det godaste o enklaste jag lagat på länge kan jag säga! ;))))
Mmmmmmm......
Kycklingfilé som blev så mör med en sås god som "in heaven"!
 Det är väldigt gott med ris eller pressad potatis till!
Men det behövs verkligen inte!
En god sallad räcker gott!
 


Imorgon bär det av till Stockholmia på jobb o en hotellnatt!
Jag hade gärna gjort ett besök på Formexmässan men det hinns inte med tyvärr!

Ikväll har vi legat i soffan som en påse nötter hela familjen inkl doggisarna o tittat på Idrottsgalan! Vilka prestationer!:)

Ikväll hade jag inte min bästa spinningklass! Ja dessutom var jag på dåligt humör innan jag åkte dit men då är ju träning o alla underbara kunder den bästa medicinen o så även ikväll! Det som var irriterande var att ljudet inte var som det brukar! Så fort jag pratade i headsetet visade ljudörat gul rött! Jag fick inte till ljudet trots att jag försökte justera både diskant o bas! Det tar fokus o man kan inte förmedla det man vill på passet! Vi är många instruktörer så någon har väl pillrat på någon knapp! Lätt gjort när man blir desperat som instruktör hihi! Jag ska meddela Magda så hon får ta dit vår ljudkille! Det slutade med att en kund gick ut o hämtade öronproppar i repan! Då blev jag ännu mer försiktig med ljudvolymen så jag tyckte det inte blev något tryck därinne i spinningsalen?!? Men ingen ska behöva ha ont i öronen när de går på spinning! Jag pratade med kunden efter passet o hon sa att hon var extra känslig! Jag fick i alla fall beröm o många tack o glada miner efter passet ändå! Men ändå fokuserar jag bara på det dåliga! Va dum man är egentligen!
Höga krav på sig själv! Ja så är det nog!

:)
 
Kram fina läsare!

<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Så mycket roliga klasser. Ska du på Nike förresten?
    Ja det där örat, håller helt och fullt med om att man inte ska få ont i öronen på passet. Men ibland tycker jag inte volymen stämmer med att det blinkar rött....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr missar jag Nike i år också:( Vi är i Thailand då så det är ju inte fy skam det heller! Hihi Kram o trevlig helg på dig! <3

      Radera