Petra Nyman Art & Design

måndag 27 januari 2014

Indigo Pearl vilken Oas! Glömda badbyxor! Thailand del 2!

 Frukosten när vi kom fram efter en 12-timmars resa smakad helt Lovely! Vi hade precis packat upp väskorna eftersom vi hade sådan tur att vi fick rummet direkt när vi kom på morgonen istället för kl två på eftermiddagen! Så skönt! Så nu är väskorna uppackade!
 
 Så här sitter vi o äter god frukostbuffé! Nästan först av alla hotellgäster! Hihi
7 på morgonkulan o 01svensk tid! Hihi
 En frukostbuffé som hade allt!
Bara att kunna sitta ute o äta känns ju så fantastikt!
Kolla in designen på besticken!
 Vi ville reka lite runt hotellet efter frukosten så vi gick ner till havet!
Här suktar Robert efter ett bad! Men jag skrattade så jag kiknade! Min älskade man hade glömt att packa ner sina badbrallor i all stress! Jag sa du är nog den enda i hela världen som åker till Thailand utan badbyxor! Hihi Vi fick oss ett gott skratt båda två! Jag har typ 10 bikinis med mig men vad hjälper det honom! Ja som tur finns det att köpa i Thailand! Nu bor vi lite utanför ca 7 min från flygplatsen så det fanns inte alls så mycket shopping där! Till slut hittade han ett par alldeles för stora badbyxor! Hihi Ja vi får leta vidare imorgon! ;) Det blev några dopp på förmiddagen ändå!
 Här är från ballkongen på vårt hotellrum!
Så lummigt! Vilken härlig grönska!
 
Inga fel att slå upp ögonen till den här vyn på morgonen!
<3
 
Kram på er!
Hoppas ni har bra!
 
/Petra
Läs gärna Thailand del 3!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar