Petra Nyman Art & Design

torsdag 9 januari 2014

Årets överraskning! Thailand Indigo Pearl! Pernilla W kommentar!

Hej! Kommer ni ihåg att jag skrev att något fantastiskt hänt som jag knappt
trodde var sant själv en fredag innan julafton! Jag får nästan fortfarande nypa mig
i armen! Ja men tänk er att telefonen ringer en fredakväll o jag hör hur
R låter näst intill chockad! Ja det var gentilt hör jag honom säga!
Våra underbara Pierre o Anna har alltså bjudit med oss till Thailand!
Jamen vi hade ju nyss varit i New York o hade inget inplanerat på ett tag!
Jättetråkigt!
Tror ni jag sprang med höga knäuppdragningar här hemma! Jul, nyår,
några jobbveckor o sen två veckor på 5-stjärnigt hotell i Thailand!
Jag dör nästan lite! Hihi Tusen tusen tack underbara vänner!
De ska nämligen gifta sig där nästa år så vi ska kolla in stället! <3
Det är tydligen inget vanligt hotell utan det har vunnit utmärkelse för
både sin design o spa! Ja ni där ska vi nog kunna stå ut ett par veckor!
 
Indigo Pearl - ett av världens mer originella designhotell - är beläget i stillsamma omgivningar intill den fina Nai Yang-stranden. Hotellområdet är stort och rymmer bland annat tre olika pooler. De två mindre poolerna har exklusivitet för vuxna......
Från Fritidresors hemsida!
HÄR!

Pernilla Wahlgren har gjort en reklamfilm från bla Indigo Pearl o hon
har varit där iår också! Ni kan kika på filmen HÄR!

Deras Söndagsbrunch är tydligen väldigt känd!

Kul när kändisar svarar eller kommenterar på Insta när
de har så många följare! Här ser ni kommentaren från
Pernilla Wahlgren angående Söndagbrunchen på Indigo Pearl!

Bästa Ever! Det låter ju lovande! Hihi


Kul med kändiskommentar! ;) Att de tar sig tid!
 
 
Så nu är det hög tid att börja bläddra i den här! ;)

Ja ni inte ens julen är bortplockad här än!
Men nu ska det inte dröja! Hihi
 
Jag har fullt upp! Dagarna går i ett!
Ändå jobbar jag bara 25% sen januari! Inte direkt synd om mig!
Jag har det helt underbart o lovar att komma ihåg att vara tacksam! 
Plus träningen också såklart! (men det räknas ju nästan inte som jobb) Hihi
 :)))))
 
Mycket mer roligt som är på G men nu får vi ta en sak i taget!;)
 
Min kamera har kommit! Så nu ska jag ta tag o lära mig den också!
Wow vilka fina bilder!
Nu kommer det förhoppningsvis bli finare bilder här på Bloggen!
 
Annars har jag haft besök av en trevlig Göteborgare som var
spekulant på grannhuset som är till salu!
 
Nu ska jag ta tag i morgondagens 80s spinning!
I got the Power!
Imorgon kväll ska jag dessutom på tjejfest!
 
Trevligt! Snart helg igen!
Kom ihåg det ska va gott o leva!
 
Ta hand om er!
 
<3
 
/Petra

4 kommentarer:

  1. Vilken överraskning!!! Är också lite sugen på det hotellet. Får bli nästa Thailandsresa. Så skönt att bara jobba 25%. Det tycker jag låter alldeles lagom.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt sjukt! Hur betalar man tillbaka liksom?! Så härligt vi ska ha det i Thailand! 25% o inga småbarn o ändå är det fullt upp hela tiden! Förstår inte hur det går till?!? Kram fina du! :)

      Radera
  2. Det kallar jag vänner. Blir inte alls avis..så skönt att få komma bort från detta gråa trista o få känna sand mellan tårna o njuta av sol o värme. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Helt galet! Går inte riktigt förstå än! ;) Kul att du kommit igång med träningen också! Så glad för din skull! Kramar Petra <3

      Radera