Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 oktober 2017

Ungdoms jeans? After Work på KMTI! Ta cellprov o mammografi när du blir kallad!

Gokväll i stugorna! Skjutsade ner R till stan som skulle på VIP kväll på Hugos Herr tillsammans med T o Manne. De skulle ta en liten AW innan o sen gå tillbaka till O`learys för att se på hockey.
FBK-? Vet inte ;)


Var tvungen redigera inlägget  med en bild till så kanske ni förstår hur jag hade tänkt mig med jeansen?!
;D!!! Hihi
<3


Jag Petra from the Block hoppade in på Bik Bok o provade de här jeansen!

Kanske lite väl ungdomliga för mig men va fan?!? Jag kände mig stark och ungdomlig efter ett hårt svettigt pass på Tieto idag med en herrans massa olika typer av intervaller hihi

Skit samma jag känner mig inte så gammal i sinnet ändå! Hihi

Expediten tyckte jag absolut skulle slå till! Haha men vad skulle hon säga annars lixom? ;D!
Väldigt trevlig personal! Hihi

Jag köpte även en rosa kappa som jag fick gå ner från strolek M till XS o det är ju alltid kul;) Gud så fjantigt egentligen!!!!!



Vad som däremot inte är "fjantigt" är att gå o ta Cellprov o Mammografi när du blir kallad!
Jag trodde inte mina ögon när jag förra fredagen äntligen fick tummen ur o gå iväg för att  ta cellprov lästa vad som stod på dörren där på Mörmo Gård.

Var tredje kvinna i Sverige dör i livmoderhalscancer? WHAT?!

Jag får sån ångest o var typ gladast i hela världen när jag kom hem!

Det gick fort, det är GRATIS o det räddar LIV!

Det är obehagligt absolut men finns inga ursäkter för att inte gå iväg!

Nu är jag bara livrädd för att få provsvaren!
Men skulle det vara något är det ju bättre att det upptäcks i tid!

Det har varit alldeles för mycket tråkigheter som hänt både vänner o familj senaste åren!

FUCK CANCER helt enkelt! Livrädd för denna sjukdom!

<3


För ett år sedan var jag stolt ambassadör för Kör för Livet Autowåx här i Karlstad  en vecka som BMW har även i år så jag uppmanar alla att ta en provtur så skänker BMW 100:- till barncancerfonden.

Win win för det är nämligen  härliga bilar att köra!

Just nu kör jag en elbil så nöjd o bra för miljön dessutom!

Vikade på en lunchklass igår på KMTI
Love my job!
<3


Köpte en galet god vegetarisk sallad från Mollys Hörna efter passet!


I fredags hade vi AW med instruktörerna på KMTI så jag körde ett jättekul Step pass efter min fredagsspinning med en av kollegorna Madde ett riktigt enegiknippe!

Långt ifrån alla instruktörerna var med men vi blev ändå ett härligt gäng ;)
Mest tjejer! ;)

Kul med ett hederligt step-pass säger jag som jobbat som instruktör sen -92 haha

Efter passet hade vi möte o lite AW i loungen på KMTI

Mollys hörna hade gjort en jättegod pizza o salladsbuffé

Kul att träffa sina kollegor en kväll o tänk er vilket kackel det är hihi
30 instruktörer som är van att höras hihi
Nejdå skämt o sido! ;)))) Alla är supertrevliga <3

Så här ser de ut med ryggen åt!



Så här såg vi ut framifrån när vi fotades efter Step-klassen ;)

Vi vill uppmärksamma Oktober o rosa månad!
Många pengar som samlas in i Oktober till forskningen!

<3

Rosa pass på KMT


Jag var hemma tidigt så vi såg inspelat Idol o myste i soffan innan fredagkvällen var slut!

Imorgon är det fredag igen!

Jösses vad veckorna går fort!

Imorgon ska vi till By i Sunne o mysa med vänner efter mitt spinningpass;)

Kramar på er alla!

Nu snart Wahlgrens Värld!

Pöss!

1 kommentar:

  1. Vill bara informera om att det inte är "Var tredje kvinna i Sverige" utan "var tredje dag", som det står på bilden du lade upp. Fortfarande jättehemskt och jag håller med dig men jag tycker inte att felaktig information ska spridas

    SvaraRadera