Petra Nyman Art & Design

torsdag 29 juni 2017

Grattis Lise Sandahl! Ny kabinväska med egen design! Enkla middagstips! Fuck Cancer!

Vilken härlig dag vi hade igår! Typ andra riktiga sommardagen i år?

Åh vad fint väder och lite träning kan göra för humöret:)

Jag har fått hem två provex av dessa kabinväskor ;) Wiii!

Så himla kul och jag har redan sålt den rosa! Fick så många fina kommentarer på Insta igår så jag blev helt rörd hihi

Alltid kul att inte ha likadan resväska som någon annan i världen för just nu finns det bara ett ex vardera av dessa ;D! 1250:- /st men jag tror inte den blå är till salu vill nog behålla den själv!?;)

Det var verkligen varmt igår! Så varmt att jag tom funderade på att göra flamingon sällis ;)


Fick föresten det här filmklippet skickat till mig..........Haha jag höll på att bryta ihop av skratt!
Lata dagar o jag gjorde en varm macka till min ensamlunch ;)


Man känner sig extra lat när andra jobbar men jag har verkligen inga gröna fingrar vet inte vad som är ogräs eller plantering hihi


R kom hem o jag gjorde en supergod middag det var slut på laxfilé i affären så vi tog röding o jösses vilken god fisk!

Claes o Josefin kom spontant o grillade burgare på kvällen.

Så mysigt att de vill komma tycker jag! Eller så var det bara för att det var fotboll på tv kanske?!?

Vilken match .... Portugal missade tre straffar i rad va snöpligt jag har aldrig sett något liknande! Men det var en glad målvakt som räddade tre straffar i rad! Hör nog inte till vanligheterna!

Idag är ingen vanlig dag för idag är Lise Sandahls födelsedag! Hurra, hurra hurra!
STORT GRATTIS Lise på födelsedagen!
En fantastisk kvinna som jag är så otroligt stolt och glad att jag får vara en del av "teamLiseSandahl"

En riktig förebild alltid lika omtänksam och ger mig så mycket inspiration!
<3 <3 <3

Här nedan är bara några få smakprov på alla snygga outfits o designer hon skapat!
Älskar alla hennes plagg!






Dessa fina blommor fick Bella i examenspresent av Josefin o nu skickar jag en blomhälsning till Lise med denna bilden

Vilka vackra sommarkvällar det har varit senaste dagarna!

En annan enkel middag som vi åt i måndags var grillad kycklinglårfilé, sallad, melon o mangoraja! (kall färdig sås)

Fruktansvärt tråkigt besked att Michael Nyqvist lämnat oss alldeles för tidigt!

Återigen den där jäkla Cancern som man ständigt blir påmind om!

Glöm inte att gå in på Barncancergalan  HÄR! o bjud eller dela inlägget för en viktig sak!

31 Juli avgörs auktionen där hela beloppet går till Barncancerfonden!

<3
Var rädda om er!

Just nu sitter Bella i planet på väg till the big apple, drömmarnas stad!



Nu njuter vi av dagen och av livet!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar