Petra Nyman Art & Design

söndag 11 juni 2017

Feelgood helg! Stoltaste mamman! Paintingtime! Egen fotograf!

Wow vilken helg! En riktigt feelgood sådan! Och än är den inte slut! ;)
Igår var vi bjudna till våra vänner Ika o T på middag o lägligt kikade solen fram på eftermiddagen!

Riktig lördagsfeeling! Körde blått tema med min nya tischa från Petra Nyman Art & Design

 Gå gärna in o kika i min webbshop det finns många bra studenpresenter där ;D!

Jeansen är boyfriend från Gina Tricot 499:-





<3 <3 <3

Att helgen känns så bra kan också bero på att vår älskade dotter har tagit examen i fredags på balettakademien! Så sjukt galet stolt att hon klarat sig igenom dessa tre år av blod, svett o tårar.

Exakt som Fame fast på riktigt!

Så nu har vi en professional dancer i familjen! Wiii vad häftigt!

De firade med klassen i fredags men så fort hon kommer hem ska det firas ordentligt kan jag lova!

Tjoho för Bella o alla andra som fått det efterlängtade diplomet!

Tänk att Balettakademien firar 60 år  och på dessa år är det 840 st som blivit examinerade det innebär alltså bara att det är i snitt 14 st per år. Så grymt jobbat!

<3 3 3


På väg!



Halsbandet är från Zara som Gigi plockat ut till mig när hon var personal shopper i Marbella förra året! ;)

Lisa o Manne o barnen var redan där när vi kom!

Fick ett glas bubbel i handen med en gång ;) Ordning på familjen Larsson!
Så mysigt att sitta i solväggen o surra o titta när barnen badade i poolen!
Grabbhörnan!
Finaste Nathalie o Jack!
<3
Mr Nyman
Självklart är det männen som står vi grillen med en öl! Är inte det konstigt?! 

O kvinnorna dukar! :)
Doften av nygrillat en sommardag i juni! Mmmmm
Vem vinner är frågan?!

Här ser ni mästerfotografen mini Bingo Rimér <3
Tackar Charlie för alla fina bloggbilder!
<3
Han undrade hur vi skulle föra över pengarna för uppdraget? Hihi vilken entreprenör!

Så här blev salladsbilden med lite melon i bakgrunden! Wow vilken lyx med egen fotograf lixom!

En liten melonpaus behövs efter hårt arbete! ;)
En spontanbild var det här!
Hur gott var inte det här! Ljuvligt gott!

Jack hade fått en ny kompis!
Såååå smarrigt!
Det här receptet snor jag direkt!

Vaniljglass, grädde, lemoncurd, jordgubbar o blåbär blandat i en skål!
Mums filibabba!

Men inget kalas utan kras! Haha vilkadriftiga män vi har!
Manne in action!
T slank smidig ner under bordet!
Vi fick oss ett gott skratt! Haha
Manne o jag i mina porrstrumpor! Hehe
Dessa bilder sammanfattar kvällen Ika (i min nya tisha) o R i ett gapflabb!
Vad härligt det är när man får såna där skrattavfall som kommer från hjärtat!
Där ute på deras fina inglasade altan satt vi hela kvällen, det blev både bugg o en massa "gissa låtarna"!

Tiden rann iväg o klockan var över 01:00 när vi åkte hemåt efter en mycket lyckad kväll!
Lisa blåste 0 o körde oss hem! ;)
Claes o Josefin hade varit hemma hos doggisarna under kvällen!
<3


Fredagens spinningpass gick som en dans! Så lycklig över Bellas bragd med examination!
Som alla andra åkte jag hem o gjorde Tacos!
Claes o Thorell kom hit o åt o kollade fotbollsmatchen Sverige Frankrike!
Alltså wow vilken otippad seger! 
Annars målade jag hela dagen igår! Snart klar! Jag ska gå upp o fortsätta i min lilla ateljé snart men först
Lite söndagslunch! Har ni testat dessa små sliders? Supersmarriga!

En sån eller ett par får det bli!

Ha en härlig söndag så hörs vi snart igen!

<3

Kramar Petra

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera