Petra Nyman Art & Design

måndag 20 juni 2016

Uppvärmning på Karlstad Stadslopp! Hemma hos Reportage med Johanna!

Vilken härlig helg jag har haft även om det har varit lite nervöst stundvis:)
 Fast glädjen när det är gjort är obeskrivligt skön man kan ju lätt bli lite ego?!? Hehe vi började med EM-låten med Zara Larsson tänk hur ego hon måste känna sig!!!

För mig räcker det med uppvärmningen på Statsloppet med över 3200 deltagare. Jag har gjort detta nu jag vet inte hur många år o det är alltid lika pirrigt innan. Grym fokus! Tänk om man får blackout osv?!?
Eller min största fasa i år som var att trilla ner från podiet?!?  Jag drömde tom mardrömmar.

Nu behövde jag inte oroa mig för det eftersom det var typ staket runt! ;))


Det är jag o Zara Larsson!!!!! Hahaha
På fredagen var även fina, gulliga Johanna här för att fota lite till reportaget jag ska vara med i som kommer ut efter midsommar! Det ska bli så spännande att se hur det blir.

Jag meddelar när det är ute! ;)) Det är ju också lite pirrigt!

 Ni har väl inte missat Johannas fina blogg HÄR!
Vi var klara precis till Sverige matchen började så jag hoppade såklart i Sverige outfiten som vi skulle ha på Statsloppet på lördagen! ;D!

Så kul när Bella är hemma för då kan man helt plötsligt få en ny frisyr under matchen!;)
<3 Fast nu har hon precis åkt tillbaka till Stockholm o tidigt imorgon går planet till NYC.

Redan tomt! <3


Jag fick skjuts av R ner till stan. I år körde vi bara "stora" uppvärmningen o inte alla 12 uppvärmningar innan med alla barn som sprang miniloppet.

Jag som drömt mardrömmar om att stå på ett högt podie var tvungen upp o provstå?!? Haha
Se om jag fick svindel?!?
Som sagt vi hade ju staket omkring oss så ingen större fara men i mina tankar hade jag trillat rakt ner redan under första låten hihi;)

Vädret var perfekt att springa i o även att spela volleyboll tydligen?! Utlandskänsla!
Tre blondies som körde uppvärmningen i år!
Jag o mina fina kollegor Malin o Sandra! <3

Så grymt bra jobbat o Malin som även sprang loppet efter uppvärmningen! Wow! Själv var jag helt slut efter uppvärmningen hihi! Men då hade vi kört den några gånger innan också! ;)



Så taggade deltagare inför starten!
Ett hav av löpare!
 Me en action!
Sista låten o fullt ös!



För att göra det extra spännande försvann mellan låten från Spotify sent i fredagskväll som vi övat in!  Puh tänk om vi upptäckt detta på uppvärmningen!!? Usch vilken mardröm!

Konstigt att den kan försvinna bara så?!? En två år gammal låt liksom!
Som tur var upptäckte vi det så vi fick hitta en ny låt i  sista stund men stegen funkade till den också som tur var!

En otroligt häftig upplevelse att få göra det här!

När uppvärmningen var klar o alla löpare dragit iväg åkte vi hem o väntade in Julia som skulle komma från Örebro! R hade parkerat bilen runt hörnet hos våra förra grannar så vi kikade in o sa hej till dom också innan vi åkte hem.


Kommer i nästa inlägg! <3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar