Petra Nyman Art & Design

måndag 27 juni 2016

Snart Reportage i M Magazine! Husbygget i Sälen Stöten! Recept godaste remouladsåsen! Petra Nyman Art & Design! Lise Sandahl!

Hej ny vecka! Hoppas er midsommar varit toppen. Min slutade på topp ändå! <3

Åh jag är så spänd för snart kommer reportaget som fina Johanna Sjöö gjorde för Värmlands M Magasin ut.
Johannas fina blogg hittar ni HÄR!

Här är en av bilderna Johanna tog ;) Att måla ger ro i själen <3 (klänning HÄR!



En av mina målningar som finns att köpa http://petranymanart.tictail.com/

Alla mina målningar kan även köpas som Gicleetryck i valfri storlek i begränsad signerad upplaga så hör av er om ni skulle vara intresserad av någon!
Johanna in action med sitt fotojobb <3
Älskar den här bilden! <3

Dagens middagstips! Ni har väl inte missat att göra min enkla, goda torskrygg med remouladsås?
Om inte gör det! Så enkelt o gott!

Fattas dijonsenap o citron på bilden nedan! ;))

Recept Remouladsås

Ingredienser:

1 dl majonäs (nästa gång gör jag egen)
1 msk creme fraiche (kan uteslutas)
1/2 dl hackad smörgåsgurka (eller bostongurka)
1 msk kapris (står vid kryddorna i affären)
1 tsk curry
1/2 tsk dijonsenap
1 tsk citronsaft (eller lime)
smaka av med salt o peppar

Wow så gott!


Underbar sommarmiddag!

Älskar att ha melon o jordgubbar i salladen nu! <3

Tips on ni aldrig mer vill äta torr torskrygg kan ni läsa om  HÄR!

Fick bilder från vårt husbygge i Stöten också! R sa igår att nästan så man längtar lite till vintern o kan mysa i stugan, åka skidor, elda brasa osv.

Huset kommer gå att kunna hyras o det är 16 bäddar så man kan lätt vara några familjer! Ligger precis vid backen Stöten Sälen.

Jo men först har vi så mycket kul vi ska göra!
Näst på tur är vår årliga överraskningsresa bilsemester med T o R! <3

Alltid lika spännande o kul o inte veta vad våra män hittat på det blir fjärde året i rad nu! ;)

Kram o önskar er bästa starten på veckan! Jag har fortfarande grym träningsvärk från midsommarafton!

Nej nu ska jag sätta fart! Bla skicka iväg några beställningar jag fått från Petra Nyman Art! ;)

 Solen skiner idag jämfört med gårdagens regn! Så mycket härligare allt blir med lite solsken!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar