Petra Nyman Art & Design

onsdag 25 juni 2014

Glad o ledsen på samma gång!

Hej på er! Idag kom min klänning jag beställde från Clarks HÄR! Kläderna kommer så fint inslagna o ett hjärta som det står kram på o det tar bara ett par dagar! Toppen!
 Jag öppnade paketet i bilen! Drog på mig klänningen på 10 sek! Yes den passade! För jag är ju inte lika duktig på att skicka tillbaka kläder som inte passar som jag är att klicka hem dom! Hah Någon som känner igen sig?!? ;) Peppar, peppar så brukar allt passa  som jag beställer!
549:- o gratis frakt över 500:- Jag har strl S o är 1,65 (jag har krympt) det står 1,68 i passet haha
Skorna är hemklickade från Topshop! Billiga o väldigt sköna! Hittade dem på http://www.johannatoftby.se
 Alltså vi har haft jätte härligt väder i Karlstad idag! Ända tills jag la ut bilden på Insta för då kom molnen! Jag ligger korta stunder sen måste jag upp o greja (jobba) lite! De här klickade jag hem från Let´s Deal! Sit & Joy (fanns massor av färger) Jätte sköna o de har redan klarat av några rejäla regnskurar! Det finns även att köpa sådana som flyter som man kan ha i poolen också!
R jobbar i Örebro o Bella är på audition i Stockholm! Claes sov!
Jag har ätit snittar till lunch! Haha vilken lyxhustru va!;D
Jasminträdet börjar slå ut! Det doftar ljuvligt!

Kollade ni allsången igår? Jag tyckte Petra Marklund gjorde det jättebra!

Igår var jag både glad o väldigt ledsen! När något händer ens kollega något som inte får ske, som man inte i sin vildaste fantasi en kan föreställa sig hur det känns då brister det, jag satt med tårar hela kvällen igår!
Sen var jag så glad för Bellas skull  <3 som gick vidare i en tuff audition med 250 sökande till Balettakademin i Stockholm! En hög nivå dessutom! Nu är det bara att kämpa vidare för de 25 platserna som finns! 

<3

Ta hand om varandra där ute!

Kram Petra

4 kommentarer:

  1. Klänningen är SÅ snygg, blir sugen på att klicka hem en sådan också.
    Är lika dan, skickar aldrig tillbaka, hopplös.
    Fruktansvärt när något händer ens nära eller någon man känner ;(
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, fina du! Det är så obeskrivligt det de går igenom! Kan ju inte ens tänka tanken! <3 Ta hand om alla nära o kära!

      Radera
  2. Snygg klänning...
    Nä...Va tråkigt med kollegan :(

    /Kramas på tå då jag bara är 154 cm ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja inte roligt! Fy! Kram kram! <3

      Radera