Petra Nyman Art & Design

söndag 27 april 2014

I2-loppet! Rustafynd! Carlstad United höll nollan igen!

Idag har jag träffat mina underbara kompisar o kollegor från  KMTI för att vi skulle hålla i uppvärmningen för ett nytt lopp här i Karlstad! Inte så många som verkar veta om det bara men det beror nog på att det är dåligt marknadsfört! Ingen av dem jag pratat med hade hört talats om detta lopp? Vädret var iallafall helt Amazing! 
Stort GRATTIS till Lisas söta Natalie som vann sitt första lopp av tjejerna!
Vilket upplopp! Wow vilken energi hon fick där på slutet när hon var på väg att bli omsprungen! Så söt! Hihi
Vill även passa på att önska min lovely, vackra  kollega Lisa Grattis på födelsedagen! Hoppas ni får underbara veckor i vårt hus i Nerja! <3 Pöss på dig!<3

Här står vi laddade att snart få köra uppvärmningen! 
 
 Med lite mer marknadsföring tror jag det kommer bli toppen nästa år!
 
Glada att det var över! Hihi ingen var med o värmde upp typ!;)
Men vi blev varma i alla fall! Hihi
Barnen var bättre på att hänga med på uppvärmningen!

Efter barnloppet var det de vuxna som skulle tävla!
Klara färdiga pang!
 Oki förutom uppvärmning så har väl ingen undgått som följer mig på INSTA mina fynd från RUSTA haha tex dessa underbara kuddar med New York motiven som Frihetsgudinnan o gula taxibilar! LOVE! <3 Tyckte de var grymt snygga tror de kostade 69:-/st!
 Eller dessa underbara doftljus som brinner riktigt bra!
Biotherms kroppslotion för 149:- fick också följa med hem, ett galet fynd!
Vet ni att RUSTA har bäst i test på värmeljus föresten !
Jag är ju helt såld på fjärilar! Dessa ljus brinner verkligen fint här hemma!
 
R var inte helt nöjd när jag kom hem med mer kuddar o glas! ;)
Vi har liksom ingen plats i skåpen!

Nästa tips är Olivträd från Netto! Endast 199:-'/st.
Dessa ska snart planteras!

Annars jobbar Kenneth på med plattsättningen på altanen!
 
Dessa skifferplattor kommer vara "blötsvarta" när allt är klart!

Lagade en god, enkel kycklingrätt i förrgår!
 Jag tror receptet  kommer från Mollys Hörna på KMTI?
Mums! Med chilisås o ädelost!
Efter uppvärmningen på I2-loppet åkte jag till Klasmossen o kollade in Carlstad United som spelade hemmamatch mot Ölme! CU var starka idag! Inte många chanser för motståndarna!
2 sekunder så var bollen i Uniteds händer (fötter) igen! Hihi

 Jag träffade min goa kompis Eva med dotter som grillade burgare till alla sugna inklusive mig! Det var ca 400 som kollade matchen idag mellan Carlstad United -Ölme!
Nu leder United serien med 9 poäng på tre spelade matcher o inget insläppt mål hittills! Bra jobbat!

 
Herre jäklar vad jag har träningsvärk överallt! Så är det i tränings branschen när man gör uppehåll på 1 1/2 vecka! Ett ständigt pågående arbete det där med träning! Man blir aldrig klar! ;)
 
Power Step i onsdags
PS i torsdags
Zumba o Spinning i fredags
Uppvärmning idag
Jag ska dessutom köra PS 75 min imorgon på KMTI!
Så skönt att vi kan köra utomhus på konstgräset! Det ska bli så härligt!
 
Fotbollsmorsor!
Min goa Ika o jag!
Snart ska vi på nya äventyr i Sverige igen!
En hemlighetsresa som våra män planerar!
 Det ska bli så spännande!
Förra året går knappast att toppa eller?!?!
 
Föresten oj vad bra Benjamin var i Lets Dance i fredags!
 
Sen såg jag en av mina favoritfilmer igår!
 "Whats love got to do with  it"! (Ni vet den som handlar om Tina Turners liv).
Ni måste se den om ni inte redan gjort det! Det blev lite snyftningar till filmen;) speciellt efter att vi
Skypeat med Bella tidigare på kvällen (blir alltid extra känslig då )<3
 

 Ikväll o även i fredags körde vi grillat! Det är så mysigt när det är fint väder!
Sen kommer jag ihåg att jag tröttnade väldigt snabbt på grillat förra året! ;)
 
Hoppas ni njuter i vårvärmen o har det riktigt gött!
Puss på er!
Vi hörs snart igen!


<3

/Petra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar