Petra Nyman Art & Design

måndag 21 april 2014

En underbar Påskledighet med sol! Recept godaste köttfärsgratängen!

Oj vilken slapparhelg! Jag låg ute i solstolen i princip hela dagen igår!
Jag njuter verkligen! Men tyvärr blir det inte så mycket gjort som jag hade tänkt mig! Men jag samlar energi! Hihi Idag har vi kollat fotboll! Extra skönt när det är så fint väder! Vinst med  4-0 o en kaffe i solen! Själv har jag varit riktigt lat den här helgen! Svårt att komma iväg själv när jag inte leder mina egna klasser! Måste ta mig i kragen!!!!!!!!
 
'
Har verkligen tagit ledigt! Så skönt!
 <3
 Livet på en räkmacka! Så har det känts den här vackra Påskhelgen!
Det enda var att inte FBK tog hem SM-guldet men det är verkligen bara att gratulera Skellefteå!
De var värdiga vinnare! Nästa år kommer vi igen!;D
Vi hade inga rester av Påsk maten eftersom vi inte lagat någon! ;D
Så vi intog den här helt underbart goda räkmackan med en kall i lördags ute i solen istället!
 
Inte ens hundarna reagerar på rådjuren längre! De hör liksom till här! Känns som de tillhör familjen!:)
Totalt orädda! Hello Bambi! Hihi
 Spegelblank söndagsvy! Åh vad alla sjösätter sina båtar! Tycker jag ser båtar på släp överallt!
 

 Den här godingen lagade jag i lördagskväll! Den har räckt ett par dagar!

Recept på min favorit köttfärsgratäng Hermanssons hittar ni
 
 
Hoppas ni laddat batterierna den här fina Påskhelgen!
 
Kram på er!
 
<3
 
/Petra

1 kommentar:

  1. Visst är det alldeles underbart när sol och värme hittat hit, älskart!
    Kram

    SvaraRadera