Petra Nyman Art & Design

söndag 1 december 2013

Morfar! Min bästa Pappa förebild!

Det här är min helt underbara morfar! Mormor som dog -99 endast 73 år <3
Oh vad jag saknar dig!
Du visste alltid vad du ville!
Höll ihop hela släkten o familjen!¨
Jag SKREK rakt ut när du försvann från oss helt oväntat!
Vi håller ihop i ur o skur ska du veta mormor!
Jag älskar hela min släkt!
<3 <3 <3
Puss o tack för en underbar dag med er!
Love!
Grattis Emilia på 9-års dagen!
 
<3
 
/Petra
 
 
 
Morfar som fyller 92! Min stora förebild! Jag har tyvärr ingen pappa som förebild! Men Världens bästa MAMMA! Puss! Älskar dig! O Morfar o mormorihimlen<3<3<3! Världens bästa barn o man o lillebror <3! O kompisar! <3 Pöss! Love you! Dessutom har alla hela släkten skype  New York! Så kul o helt galet att det fungerar! Puss puss puss vad jag längtar efter dig <3 <3 <3!
Herre gud vad jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar