Petra Nyman Art & Design

onsdag 30 maj 2018

Champions League final! Varm sommarkväll hos Fredholms!

Som de peppat våra män för denna fotbollsfinal  mellan Liverpool o Real Madrid!
(tyvärr blev fotbollsmatchen pannkaka då stackars Liverpoolmålvakten 
gjorde två ordentliga tabbar) Stackar honom säger jag bara:(

Vi var alltså bjudna till Lisa o Manne i lördags! Så mysigt på deras balkong!
Vilken underbar kväll, vi börjar bli bortskämda med dessa fantastiska sommarkvällar.
(Körde min knallgula kjol från Gina Tricot )
Malin kikade bara upp en sväng hon hade barn att ta hand om där hemma:)
Danne hennes man stannade  dock kvar o var nog den enda som glädjes åt matchresultatet
Dålig stämning i gruppen?! Haha NOT! ;)))))

Så goda snittar med typ gubbröra (tror jag det heter) lite salt o somrigt i värmen ;)

T som är ett riktigt Liverpool fan hade med snygga matchtröjor till grabbarna.
Tyvärr räckte det inte till Daniel så han fick vara utan:(
Daniel är en grym kock så delvis får vi tacka honom för den underbara maten det bjöds på:)
Charlie med en badanka större än sig själv haha så söt <3
Hur bra bor de inte när barnen bara kan springa ner o ta sig ett dopp när andan faller på.
Man tackar! Älskar Lisas outfit!
Lite uppdatering sen sist! ;) Jack vilken liten knähund! ;)
Ika ser ut som en liten plutt bredvid hihi
<3
R o T som snart ska ta med mig o Ika på överraskningsresa,
lika spännande varje år! ;)
Iskall dryck till folket!
En massa godsaker, pastasallad, nygrillat, såser, bröd, sallader mmmmm......
Bra timing Manne som sprang ut o in för att serva gästerna!
<3
Åh titta där! Vackra rosor o mina glasunderlägg! ;)))
Det kan aldrig bara vara en sort när Lisa o Manne bjuder på middag!

Finns det något bättre än att gå bort o sätta sig vid dukat bord!
Så himla gott o trevligt sällskap, vacker utsikt! ;)

Våra odjur var hemma med Claes som hade ett gäng 
killar som kollade på matchen hemma hos oss.

Manne o T tog sitt ansvar över sina odjur!
Haha <3
Charmtrollet Charlie så goa! <3


Blir man förvånad när Lisa inte bara gjort en efterrätt utan två?!
NOT!
Min favorit är Lisas Tiramisu, har aldrig smakat någon godare i hela mitt liv!
Förutom fotbollsmatchen så hade vi en fantastisk trevlig kväll som alltid.... 

Tusen tack Lisa o Manne!

Ikväll ska vi se en väldigt viktig match!  DM- Derby

Vinna eller försvinna! Carlstad United mot FBK!

Gud så varmt för dom att spela fotboll!

Trot eller ej men snart är jag ikapp med bloggen o då blir det roligare att blogga!

Så mycket kul som händer framöver!

Kram på er!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar