Petra Nyman Art & Design

onsdag 30 maj 2018

Välbehövligt besök hos Cut in Kitchen!

Hur skönt att få bli ompysslad?!!!!!!

Min förkylning var som värst när jag var hos Gigi förra veckan men sitter forfarande i.
Drygt med förkylning på sommaren, man orkar inte vara ute i fina vädret.
Men som sagt det finns värre saker som sker i världen.
<3
Så skönt att få bli ompysslad samt en alltid lika mysig pratstund med härliga, snygga Gigi,
 man går alltid därifrån med en riktig boost. 
Hon är fantastisk på att peppa andra, ser bara möjligheter i allting. 


Ni vet väl att ni hittar mina designprylar, hos henne på Cut in Kitchen.

De här kuddfodralen finns det inte många kvar av i skrivande stund <3

Det finns även glasunderlägg, tavlor, målningar mm om ni behöver 
en present eller en ny klipptid hihi


Jag har så mycket kul på G nu med min konst men hinner inte skriva nu får
ta det i nästa inlägg;)))))))
Mitt hår var ingen lek, så solblekt o slitet men Gigi fixade till det som vanligt .
 Finns inget härligare än att vara nyfixad i håret.
Tusen tack bästa Gigi!
Ser ni andmamman  mitt ute i vassen som ligger dag som natt o ruvar på sina ägg?
Jag blir nästan tårögd så fint, väldigt fascinerande men ändå så naturligt.

Pappa and simmar max 50 m ifrån så han kan vakta sin familj.

Hur länge ruvar en and egentligen? Hon har ju legat där hur 
länge som helst känns det som?!

Sallad från Mollys Hörna på KMTI är aldrig fel när man känner sig 
förkyld o inte orkar laga mat. Perfekt sommarmat så gott!
Vi åkte o kollade på fotboll i fredagskväll, 
väldigt nördigt då det inte var Claes lag som spelade utan ett annat Karlstad- derby.
Ja det var fint väder o jag slapp laga middag för det blev nygrillad hamburgare där;)

Min prickiga klänning från London, Primark.

Ikväll däremot är det Claes lag Carlstad United som möter FBK i semifinal. 
Det är vinna eller försvinna som gäller i dessa matcherna så grymt spännande.
Vinner de blir det final o möjlighet till spel i Svenska Cupen.
Det var där Claes gjorde sitt genombrott när han var 19 o gjorde
mål mot självaste Hammarby;)
En Bonniebus som håller matte sällskap inomhus som också tycker det är för varmt i solen.


På fredag ska jag iallafall köra spinning igen, imorgon ska jag hälsa på morfar <3

Nu får det vara slut på förkylningstider!
Punkt slut!
Kram o ha det bäst!

<3

/Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar