Petra Nyman Art & Design

måndag 4 september 2017

Mitt första Nättroll! Får jag presentera GUNILLA PERSSON!

Gissa vad mitt första nättroll hette om inte Gunilla!!Hihi fast inte Persson just det utan Larsson!

Men ärligt stackars alla storbloggare som får sån skit hela tiden, jag blev ju nästan lite full i skratt när en 60 -åring bara skriver om min målning att den var -HEMSK....

Bella (dottern) blev sjukt irriterad hon ville ta sin mamma i försvar hihi så hon svarade henne på mitt instagraminlägg att jasså då får vi se hur ett nättroll ser ut! ;)

Det tog inte mer än 5 minuter så hade hon tagit bort kommentaren! Nu har jag blockat henne o hon har blockat Bella Hahaha


Ni har väl inte missat att man kan köpa minikort för 100:- st på alla mina målningar som passar ram från Åhléns eller varför inte bara hänga dom i en ram från IKEA som jag har gjort här!

Finns även krokar man kan hänga nycklar o annat på! ;)

NYHET för i år på IKEA för 149:-




Ovanför är bilden som jag la ut på Insta o fick så fina kommentarer som värmde hjärtat utom en! Hihi




Signerar mina små minisar o målar lite på varje så den blir unik!

Det här åt vi för ettag sen o det blir det här jag ska laga ikväll också!

En perfekt stekt oxfilé!

Homemade ZZ på puffpizza gjorde vi också för ett tag sedan!



Claes, Josefin o Bella hade vi på middag i veckan också men den enda bilden som jag tog var den här! Hihi Tog några till men ingen ville vara med på bild! Vi åt en supergoda kycklingrullader med äkta potatismos! Det var uppskattat!

R köpte rosor som stod på inköpslistan hehe
Vasen är från Mio möbler.



Blir ingen ordning på bilderna nu men de här printen  är 30 x 30 ( 400:- / st) cm o ramen är från IKEA för 99:-
Älskar den här! Mamma beställde en direkt så hon fick med sig hem igår!


Mera middagsinspiration! Hur gott är det inte med stekt laxfilé, potatis, citron o romsås!

Möblerna har kommit till mellanvåningen! Världens skönaste fåtöljer från Kinnarps!

Han är stark han min man! <3
Fick en bild från dottern som varit i Göteborg på jobb i två veckor!

Kolla här har hon dansat ungen! Så häftigt att få dansa på Skandinavium!

Det roligaste hon gjort tror jag! Hon har dessutom fått bo hos så underbara människor Ulf o Cian.

Räkfrossa blev det en lillördag!





Ja nu är jag snart ikapp! Äntligen säger jag! Avskyr att blogga i efterhand det är då det blir bloggtorka hihi


Kom ihåg att gillar man inte något man ser så behöver man inte alltid tala om det!

Man kan bara hålla käften!

Kram på er!

Ha en härlig lördag!

Nu ska jag sätta fart i köket!


Fick precis ett sms från min man på övervåningen om en litet förslag på långweekend till Nerja nästa helg! 


Wiiii nu blev jag på bättre humör!! Här är det riktigt grått o trist nu!

Regnar, regnar, regnar!

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar