Petra Nyman Art & Design

tisdag 1 november 2016

Yogaposer i solnedgången! Paddan! Tabataboosttrip!

Redan i söndags skulle vi alltså ta bilder på yogaposer i solnedgången. Linda är ju så duktig på att ta fina bilder men det gäller ju att få till en bra yogapose också! Nu hade vi inte så lång tid att öva in någon! 


Vad tycker ni om min pose paddan som Lisa kallade den! ;))))


Vi delar ju rum jag o min kompis Lisa som också håller i alla pass här på resan.
Jag frågade om inte den här kunde vara något för kvällens fotografering?!
Risken är att man ser ut som en padda fick jag till svar samtidigt som hon tog det här fotot när jag övade! Haha....... 

Linda vår duktiga fotograf tar Halloween på allvar! ;) Man ska hålla på traditioner!
Lisa tyckte jag skulle göra trädet istället! Jag har ju ont i ryggen så några avancerade poser var inte aktuella! ;)

Solnedgången var iallafall klockren! 
;)

Malin övar poser! Hihi


Den här bilden på Ika blev så vacker kolla in vattendroppen från handen.

Lotta ställde sig på huvudet i vattnet, hur modig är inte hon.
Det var alltså Yogagirls pose längst ner jag försökte efterlikna (jag med knut)

Med tanke på att jag bara kört yoga när jag är på tabataresa är det väl inte så illa pinkat eller?!?

Hiss eller PADDA??? Haha

;D!

Kram från Marbella!

Vi har det underbart även om det gnälls över träningsvärk från höger o vänster! Hehe...





2 kommentarer:

  1. Wow, ingen padda där inte :-) Ha en fortsatt härlig resa men det är jag säker på att du ser till att ha .
    Kram Bittan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack du är snäll du! ;))) Ja nu är vi hemma i vinterlandet igen! Kramar Petra

      Radera