Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 november 2016

Personal Shopping La Canada i Marbella! Egen kock o avsmakningsmeny!

Äntligen hade dagen D kommit då hela gänget skulle på Personalshopping med Gigi som hjälper oss att hitta det man absolut inte skulle ha hittat själv! 
Dagens skörd blev några kassar.
Jag ska visa er i senare inlägg vad det blev! 
Men min överkvinna i shopping är alla dar i veckan min vän Ika det visste jag ju redan att hon hade svart bälte i shopping! Ser ni blicken!!!! Alla utom Ika ser redan trötta ut haha.....Nöjd!!!!! ;DDD
Mysigt i gamla stan!
Bussen hämtade oss alltså efter morgonyoga o frukost kl 10:00.
 Vi blev avsläppta i Marbella old town först.

Morgondrink! Check!
Efter några timmars strosande, fikande där fortsatte vi till det stora köpcentrat La Canada. 

Där finns hur många affärer som helst.
Linda tog några bilder på mig i Lise Sandahls guldtop som man både kan klä upp o klä ner som jag gjorde här med jeansshorts. Kul med kontraster.
Den här snygga klockan var bl a med i goodibagen vi fick på resan från girly.nu
Jag hade shoppat klart medan vi väntade på de andra hoppade jag in i provrummet o bytte om till den   här snygga fransklänningen även den från Lise Sandahl. 

Linda som är med o arrangerar resan är en grym fotograf o ägare till 

Klemners Studio HÄR!

Vi åt en stärkande lunch..... vi var ju tvungna att töja ut magsäcken innan kvällens 6-rätters avsmakningsmeny hehe.

Mycket nöjda med shoppingdagen tog vi en taxi hem några timmar innan resten av gänget som tog bussen som var beställd till klockan 18:00.
Vi hade en liten modevisning härhemma så man fick mannekänga sina inköp som Gigi hjälpt oss  med innan Dennis kom med all mat.
Lite god rödbets tzatziki innan maten smakade gott!
Eftersom jag varit med på den här resan har jag ju träffat Dennis flera gånger nu.

 Han driver en cateringfirma här i Marbella 
En väldigt duktig kock som jag verkligen kan rekommendera!
Vår lilla egna linslus Carl vill vara med på foto! <3 ;))
Linda o Ika ser ut att må bra! <3

Så mycket god mat vi fick! 
Skönt för Gigi o Carl att slippa laga mat en kväll utan bara få sitta o bli serverad precis som  på restaurang!



Proppmätta efter alla fantastiska rätterna!
O väldigt glada o nöjda! ;D
Ännu en grymt bra dag här i Marbella! Dagarna är så långa o ändå går de så fort!
Mycket skratt o surr här;)))
Tusen tack till Dennis för den goda maten o servicen!

See you next year förmodligen!? Hihi

Blir ni inte sugna på en träningsresa så säg!?

Till våren kör de igen!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar