Petra Nyman Art & Design

tisdag 8 november 2016

En vanlig dag på Tabataboosttrip träningsresa i Marbella!

Vi vaknar när klockan ringer  06:45, kaffet är oftast påsatt i köket. Vi bor 7 st i vår lägenhet o 6 st i lägenheten ovanför.
Vi bor alltså på Marriot`s Marbella Beach Resort HÄR!

Min fina kimono som Gigi designat för sin salong Cut in Kitchen. Älskar den o sååååå användbar!

Bara att mysa i, eller vid stranden  över bikinin när man ska äta lunch. Eller till snygga jeans. 

Den kan användas vid alla tillfällen. Dessutom kan man vända på den för ett annat mönster. Det kommer en ny vinterkollektion snart. :) Finns bara ett ex av varje så man kan verkligen känna sig unik.

Efter kaffet, går vi iväg o kör morgonyoga. Så skönt sätt att vakna på. Tyvärr kör jag bara yoga när jag är på träningsresa men borde verkligen fortsätta med det även när jag är hemma. Det finns ju många bra Appar tex den 
Pocket yoga.

När vi kommer tillbaka från yogan har Linda gjort de godaste smoothiesarna man kan tänka sig, olika varje morgon. ;)

Fräscht! Frukosten står även uppdukad med rykande färskt bröd, ägg o en massa goda pålägg.


Kl 11:00 är det dags för Tabata på stranden. Jag har haft ont i ryggen o det syns nästan på mitt upphopp så för mig har det inneburit Tabata utan hopp tyvärr.


Men det finns alltid alternativa övningar! Nöjd Lisa!!!!!!

När vi kommer från beachen har Gigi o Carl fixat godaste lunchen o det doftar ljuvligt från köket!
Lyxigt! Yummie! Bra jobbat Carl o Gigi! ;)))
Vi var några som hade bokat massage o massören kom upp på rummet med massagebänken på eftermiddagen, otroligt skönt när man har ont i varenda muskel i kroppen. Kostade 600:- för 45 min. 
La Concha


Jag o Lisa var hemma o höll ställningarna o
Ika som hade varit på Hiking i Spanska bergen "Laconcha" hela förmiddagen tyckte ...........
det var skönare med en ansiktsmask, nån måtta får det ju vara lixom! Hihi måste spara lite kraft till morgondagens personal shopping tur också! ;))))

Itte nått för määäg! Som Carl skulle ha sagt! <3

Lite sol vid poolen innan löpträning, träning i bassängen eller på gymet så 4 träningspass kan det bli på en dag. Sen blir vi stylade en dag, hiking en dag o personal shopping en dag så det blir inte 4 pass varje dag! ;)

Sista dagen körde vi tex Zumba med mig! ;)
På väg hem till duschen o middagshäng på balkongen:)


Bästa känslan middag på G! Trötta o nöjda efter en lång intensiv dag!
Hur gott var inte det här! Gigis mat alltså! Så himla gott!

Färskpasta cannelloni: Färskpastaplattor för lasnge. Fyllning; Mixa förskspenat, massa vitlök ,champinjoner i burk, 34% créme fraiche, salt peppar lite bladpersilja och riven parmesan ,mixa och blanda allt till en stabbig röra. Rulla in röran i plattorna... lägg på en plåt/ ugnssäker form häll över bechamelsås toppa m riven bland ost och riven parmesan .

Nu vattnas det i munnen kan jag lova! Det är ingen viktminskningsresa det här! ;D!

Linda redigerar bilder o fotar mest hela tiden hihi
Sådär ja Linda en liten paus kan du väl ta ändå! ;)

Fina Gigi, Linda o Carl!

Behöver inte skriva att vi har det toppen på alla sätt!

Nästa inlägg blir om vår personalshoppingdag o Dennis avsmakningsmeny!

Kram o ha en bästa start på veckan!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar