Petra Nyman Art & Design

söndag 26 april 2015

Yoga fotografering i solnedgång på Nikki Beach! Behind the scenes!

Så var det dags för Yoga foto session i solnedgången! Vi hade övat lite innan på olika Yogaposer!
Stel som ett kylskåp kände man sig av all träningsvärk dock!

Fotograf Linda Modin Klemner Studio ställer upp i ur o skur till alla som vill ha både Instabilder o till bloggar! ;) 
Tanja inte mycket sämre hon! ;)


Att My ens kan böja sig så här med nyopererad mage?!?
Vi vet att du driver oss hårt men nte peka finger Lisa! Hehe

Teamwork! ;)
Om inte Lindas bild blir tillräckligt bra garderar vi oss med Mys iPhone!?!? Hihi

Linda går all in på fotosessionen! Kravlar i sanden för att fånga det rätta ögonblicket!
Gud va segt hon springer Lisa! Borde ju varit ur bild för länge sen lixom!!!! <3
Snart är det er tur finingar! <3

Önskade att jag kunde skriva att det var jag som stod i denna huvudposition i sanden (var jävligt nära ettag) ;) men det kommer nog uppdagas rätt snabbt så det är lika bra att jag erkänner att det är som gör denna IMPONERANDE yoga pose. (trodde det var Tanja ettag)

Nu har jag fått reda på att denna vackra kvinna är Lillemor o det är alltså Göran som kan skatta sig lycklig! Wow säger jag bara!!!!!! Jag är avundsjuk!!!

Nedan har ni Fylking i en vacker Yoga pose! <3


Jag och Lisa!
Love Comfort Zone!
<3 <3 <3

Lisa i harmoni!
<3

Jag men känner mig kritisk då rotationen i höften blev för stor!
Skulle jag väl aldrig ha sagt för då skulle ni inte ha tänkt på det!

Nöjda vandrade vi hem till vårt fina hotell! Marbella  Mariott  Beach Resort
Stolt över alla härliga resekompisar!

Vilka fina bilder i härlig solnedgång!

Foto Linda Modin Klemner! Klemners Studio!

<3

<3

<3

Oj vad många inlägg jag har kvar att skriva!

Upplever allt en gång till nu!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar