Petra Nyman Art & Design

lördag 18 april 2015

Packar till Tabata Boost trip till Marbella! Rörd till tårar! Känner mig som en gangsta!

Godmorgon! Ligger i sängen med kaffekoppen, dator, doggisar, nyhetsmorgon en sovande man. Hihi
Försökte börja packa igår men det är inte det lättaste med en liten valp i huset?!?

 Tjoho det här var ju en kul leksak!
 Här går det undan!
 Bonnie loss!
 Matte jag vill ju bara att du inte ska resa bort en vecka! <3
Haha fånga den om du kan! ;)
Jag har börjat plocka fram kläder så hela matsalsbordet är fullt! Hur svårt är det inte att packa? Varma dagar, kallare kvällar o mornar! Ska man ha några finkläder eller ska vi gå i mys o träningskläder hela veckan?!? Jag har ingen aning??! Har aldrig varit på en sån här resa tidigare!
Men vi får packa 40 kg plus handbagage så det är väl bara att ladda väskan antar jag?!? Hehe

 Hittade en topp som jag aldrig använt tidigare långt ner i "släng in closet"! ;)))))

Men neeeeej jag vet inte ja?!????
 Hittade en röd spetsklänning jag shopade på Juldagen i Las Vegas! Ja den blir nog bra!
 Grrrrrrr de har inte tagit bort larmet i butiken! Känner mig som värsta tjuven!
Som tur fixade vår snickare larmet med en tång! Tack för det! Nu har jag tjänat en tusing! Kan ju inte gå omkring i en klänning med larm på liksom!
 Plötsligt ringde det på dörren! Det var ett blombud som kom med blommor o ett presentkort från mina underbara kollegor. Jag valde ju att säga upp mig för ett par månader sedan för att gå andra vägar här i livet. Det blev några tårar. Tusen tack kära kollegor, saknar er också!
<3 <3 <3
Perfekt med färska helgblommor!
Efter fredagsspinningen åkte jag hem o lagade mysmiddag till familjen!
Oxfilé o råstekt potatis med vitlökssmör o ett gott glas rött!

Kan tro att det blir mycket hämtmat nästa vecka när R o Claes är home alone!?!?

Tittade ni på Let´s Dance igår?

Nu måste väl ändå Marie vinna va?!?


Nej nu ska jag fylla på kaffekoppen o fortsätta packningen inför Marbella resan!

Jag ska köra spinnning i em på KMTI också samt handla lite smågrejer!

Imorgon kl 05:30 ska vi ses för gemensam buss till Gardemoen där flyget går till Marbella!

Ska bli en riktig hälsoboost nästa vecka! :)

Ha en underbar lördag vänner!

<3

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar