Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 april 2015

Inspirationen tillbaka! Bowlingsugen! Fantastisk låt!

Hej på er! Det var ettag sedan nu, har aldrig haft så lång semester från bloggen tror jag?!? Nu är iallafall inspirationen tillbaka tack o lov!;) Bella har varit hemma från Stockholm över Påsklovet då har jag prioriterat dottermys, sen blir det alltid lite deppigt när hon åker hem plus mensvärk from Hell så jag skulle helst vilja dra ett täcke över huvudet, sen en liten lätt magsjuka igår som kom från ingenstans (måste ha ätit något) idag mår jag bra igen. R har varit i Spanien några dagar men har äntligen kommit hem igen. Vill helst ha alla hemma omkring mig.;) Vi blev dock väckta vid 06:00 tiden av litet busfrö till valp. Då hinner man googla endel. Blev så sugen på att åka till Bella i Stockholm o typ gå på Bowling när jag hittade  Ballbreaker på Kungsholmen

HÄR!



 kan man boka allt online från bowlingt till möhippa eller varför inte bara ett kompisgäng. Vi var där med jobbet för ettag sedan det är verkligen så kul när man kan göra någon aktivitet tillsammans. Bowling var verkligen så längesedan.  Ena stunden tycker man att yes det här kan jag andra gången är bollj-veln i rännan! Hihi


Sen är jag på jakt på ett par såna här Nike Air Max! Men min storlek verkar vara slut överallt?!
Får fortsätta att googla helt enkelt! :)

Blev så full i skratt när jag hittade dessa två prinsessor i hallen i R:s resväska som han inte packat upp än! <3 Bonnie vill göra som Elsa! Hihi
Alltså när man upptäcker vitsippor på hundprommen blir man så glad! Vårkänslorna på topp!
Kan vara det finaste jag vet näst efter liljekonvaljer, det slår allt! ;)
Var lite pms-jävlig o lite småtrött på alla "kaffemuggar" på Insta så jag anordnade en oförväntad bild! Hehe Kom ihåg att allt bara ärM med humor o kärlek!

"Min man har köpt mig en bil som kan fickparkera själv?!?"

Kan verkligen behövas!!!!!! <3


Hoppas ni får en fin dag! Aprilväder deluxe kan man ju lugnt säga att det är!

Jag ska till frissan i em ska bli så skönt o beställa akrylfärg på nätet.

Ni ska även få ett middagstips sen som jag lagade i veckan!

Och här har ni en fantastisk låt som jag är helt tagen av!
John Legend You & I


<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar