Petra Nyman Art & Design

tisdag 7 oktober 2014

14 årig Bröllopsdag!

Tänk att det var 14 år sedan vi gifte oss! Vi träffades för 21 år sedan på dagen! Förlovade oss 7:de oktober -94 och gifte oss 7:de oktober 2000! O det var en Lördag! Häftigt!
Underbar dag! <3
 Puss min fina älskade man! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 
 Bella brukar alltid säga att jag är lik Pocahontas på bröllopsbilden! <3
Tänk vad nervös jag var då! Att fotografen lyckades få en bild där jag ser helt
 avspänd ut är ett mysterium!?
Duktig fotograf mao! :) Vi stod i skyltfönstret i över ett år! Hihi
 
Tack Bella det tar jag som en komplimang! Hihi
Kul när man tar sig tid o tittar bland gamla fotografier!
Underbara minnen o barnen var så små! <3
Oj vad unga vi var!
På den tiden var  jag väldigt mörkhårig!

Men åhh....... <3

En sak jag är väldigt glad för att jag gjorde är att rama (glasa) in min brudbukett!
 
Tänk att det var just den buketten jag bar!
Jag hade det här i håret!
Skitiga skor o långa handskar pryder toppen av vårt vitrinskåp i hallen!
Brudklänningen finns också kvar! Borde kanske köra en kemtvätt på den!
Baksidan!
Kul att ha kvar den faktiskt!
Imorse blev jag uppvaktad av min underbara man med kaffe på sängen  (vilket jag nästan blir varje dag i och för sig) o en ros! <3
Vet inte om ni ser att läsa texten? Men den här tavlan med text till Charlotte Perellis låt Tusen och en natt fick jag av mina kära Träningskollegor på KMTI i bröllopspresent!
Ja nu har jag suttit här o minns dagen som det var igår!
Vet inte vart alla år tar vägen?!
Hoppas vi får många, många lyckliga år tillsammans!
<3
Jag är så lyckligt lottad som fick gifta mig med dig!
 
Min underbara man!
Omtänksam, snäll, givmild, duktig, snygg o rolig!
Vad mer kan man önska sig?!
 
Sen har vi fått de underbaraste barnen också!
 
Lucky me!
Jag är så glad att jag har dig som livskamrat!
<3
 Nu ska jag skriva handlingslista till kvällens bröllopsmiddag!

Pöss!

<3

/Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar