Petra Nyman Art & Design

måndag 26 maj 2014

Röstat! Nu får det fan vara slut med hatet Europa!

Idag tog jag mitt ansvar och gick och röstade. Mot rasism och en trång världsbild, tyvärr tänkte inte 11,1 procent som bor på Skoghall som jag. Man funderar ju nästan på att flytta? Och övriga Europa tänkte visst inte bättre dom? Nationella fronten som största parti i Frankrike, Gyllene gryning, dansk folkeparti, NPD och sverigedemokraterna. 70 år tog det att glömma historien. Man blir ju mörkrädd!  Det gör ont att var 10:e svensk som gick och röstade idag röstade på SD. Nu hoppas jag att alla som tänker som jag faktiskt tar sig iväg och röstar i riksdagsvalet i höst. För ett kärleksfullare Sverige! 

Love! 

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. Ja, jag blev helt förfärad då jag läste röstsiffrorna efter valet!!! Vad är det som händer med folk? Har de totalt tappat folkvettet? För några år sen stötte jag på "Svenskarnas Parti" utanför ICA. Jag rös i hela kroppen av obehag, men tänkte att de där bryr sig väl inte en vettig människa om.
    Då jag kom hem skrev jag ett lite sarkastiskt blogginlägg om vårt möte. Döm om min förvåning då jag fick en kommentar från en anhängare!!! Fy, så obehagligt! Sen kom ytterligare en kommentar från nån som var emot "svenskarna", lika tokig den, även om det var en motståndare. Jag sa bestämt ifrån vidare kommentarer och stängde sen bloggen för anonyma kommentarer, men det gjorde ju att inte mina vänner kunde kommentera....
    I morse hörde jag på radion att Svenskarnas parti kommer att kandidera i riksdagsvalet i 35 kommuner i Sverige!!!! Jag är helt mållös...
    Hoppas din axel är bättre, det kanske hjälpte med lite spabehandling....
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man blir mörkrädd! Jippi ryggen är bättre... äntligen! Kramar Petra <3

      Radera