Petra Nyman Art & Design

onsdag 7 maj 2014

Back on track! Gina Tricot! Project Playground! Nerja i Vagabond!

Hej fina läsare! Det var så länge sedan så jag var tvungen att kika in o säga hej!
Det har inte hänt så mycket mer än att det varit vardag o jag har haft pms! :) Ni vet då man helst vill krypa ner under filten! Igår var jag iallafall till Clipodrom, när jag för en gång skull inte skulle till KMTI o köra pass regnade det så lockarna var borta innan jag ens kommit hem! Haha så länge fick man vara fin! Så jag hann inte ta någon Egobild! <3 Såg ni Eurovision igår? Jag är nördig jag vet men jag älskar att kolla in scenkläderna, danserna o uppträdandena! Efter det kollade jag på Projekt Playground! Alltså lova mig att ni tittar på det om ni inte  har gjort det! Vilken fel bild man kan få av en människa när man läser tidningarna! Ni kan se avsnitte ->  HÄR! Mycket rörande! <3

Annars har jag äntligen fått tummen ur o hängt upp mina plagg med de nya underbara galgarna från biltema! De tog slut på direkten så nu måste jag dit o köpa fler! :)

Igår när jag var på stan efter frissabesöket hoppade jag in en snabbis på Gina Tricot!
Hittade bla det här halsbandet o klänningen i en ljus, ljus rosa färg!
Jag provade tre klänningar o två satt som ett smäck! Nu är det bara lite sol som fattas!
Har ju inte ens lust att visa er innan solen kommer! ;)
Sällskapsdam har jag i form av min goaste gremlins! <3
Vi har haft städhjälp här idag o Elsa följer mig vart jag än går!
Visst blev det läckert med de nya galgarna!

Yepp den här lilla toppen fick också följa med hem från Gina!
Plus en helt fantastisk klänning i vit spets! 

Kul att det stod om Nerja i nya Vagabond! Ett reportage på 5-6 sidor! Jätte bra läsning o ni är nyfikna på Nerja!

 När man kör pass på kvällarna o har idétorka kan middagen se ut så här!
Färdiggrillad kyckling, ceasarsallad o Icas peppar bea!
Har inte haft någon inspiration den här veckan!
Ja men kolla Icas rosor de är fortfarande vackra! Vet inte hur länge de stått sig!
Nu är huset nystädat o jag ska bädda rent i sängarna!
Tidningar o burkar är tömda! Handdukar ska bytas!

Ikväll är det Powerstep på KMTI!
Ska bli riktigt härligt! Träning är alltid det som piggar upp mest även om lite shopping o nystädat hus också kan göra sitt till! Men det bästa av allt är att Bella kommer hem om en dryg vecka!
Love!!!!!!!!!!! <3 <3
Vad spelar det för roll att regnet öser ner då!

Vill ni se något gulligt o få lite middagstips! 
Kolla in Sveriges minst mästerkock! Jag döör så söta!

Ha en härlig lill-lördag!

Ses snart igen!

<3

/Petra

2 kommentarer:

  1. Snygg topp, blir ju även nyfiken att få se den vita spetsklänningen.
    Mysigt att dottern kommer hem om en vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert ♡...
    & vilken söt liten "Sällskapsdam" hihi /Kram

    SvaraRadera