Petra Nyman Art & Design

fredag 16 maj 2014

Bella hemma från New York! Lyckotårar! Hotellfrukost!

Strax efter 23:00 tiden åkte vi ut till Arlanda från Täby o farmor o farfar för att möta Bella när planet landade. Det var en lång resa för dem hem, de mellanlandade i Istanbul o fick vänta några timmar innan planet gick till Arlanda! Tänk att hon bott i New York sedan 18 Juli!
Det blev såklart några lyckotårar!
Vilken känsla när man står o väntar o ser Arrivals, Landat 00:05 Wiiii vad jag längtar!
Snart får jag träffa henne!
Pappa R väntar också! <3
Wiiiiiii! Här kommer dom äntligen! Herre gud så mycket packning! ;)

Älskade, älskade dotter välkommen hem! Snyft, snor o bamsekram!

Vi var hemma vid 04:00-tiden på torsdag morgon! När kl var 12:00 fixade jag i ordning en frukostbrunch. Bellas kompisar delar av "Tjejligan" två var på semester kom o överraskade Bella genom att komma hit o väcka henne! Så glad hon blev!
Så kul för dem att få träffas igen efter så lång tid!

Mycket surr o tjejfnitter! <3
Kul för mig att få lite tjejer i huset! Det var längesen! <3 Förutom Wilma o Elsa då förstås!
Utanför fönstret är det fullt pådrag! Gräsmattan klipps, byggarbetare jobbar med husfasaden. Kenneth lägger skifferplattor på altanen........ opsi här kom visst en leverans med den nya frysen vi beställt också! Vår frysbox har varit trasig ett bra tag nu så det ska bli så skönt att kunna få lite ordning igen!

Fortsättning på dagen kommer i nästa inlägg!
Nu har jag skrivit två inlägg plus jobbat lite vid datorn så nu har jag rejält ont igen!
Jag måste vila armen lite!
Jag har fått ställa in både Zumban o Spinningen idag! Usch vad tråkigt det är!
Solen skiner så vi ska ta en härlig promenad ändå!

Tack för tipsen jag fått av er på  kommentarerna för att bli bättre i nacken!
Det värmer verkligen! <3

Ha en härlig fredag!
Jag återkommer bara jag vilat armen lite!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar