Petra Nyman Art & Design

måndag 26 maj 2014

En underbar mors dag! Can you feel the love?

Vilken lycka till mig o brorsan att just vi råkade få världens bästa mams! <3
Igår var vi bjudna på morsdagsmiddag till mamma i Borgvik. 
Själv blev jag uppvaktad med frukost på sängen!
Inte illa, det här var ju utöver det vanliga även om jag är bortskämd o nästan alltid blir serverad kaffe på sängen av min underbara man. Kärlek det! <3

Jag fick ett ryck efter frukosten o körde igång med lite hemmaspa!
Jag har gått här hemma o känt mig som ett trash hela helgen så jag tänkte nu ska jag göra mig iordning.
Man blir gärna lite "urslig" när man har ont!
Jag rakade bena, körde kroppspeeling, gjorde en inpackning i håret, målade naglarna, gjorde en ansiktspeeling o mask, plockade ögonbrynen o gjorde en tandblekning. Ja jag kände mig faktiskt piggare efteråt.
Sen åkte vi o röstade o köpte en blomma till mamsen.
Vi plockade upp morfar vid sommarstugan vid Bomstad. 
Han hade plockat en bukett med liljekonvaljer.

Mamma in action!

Det här är nog min favoritblomma! Vilken doft de sprider.
Hur underbart är det inte att gå o sätta sig vid dukat bord! Så gott det var!

Solen kikade fram efter en riktig regnig lördag! Barnen badade i flera timmar!
Några att inne o kollade på hockey! :)
Tripp, trapp, trull! <3
Brorsan såg badsugen ut!?!

Sommarfeeling! Så gott det var att dricka kaffe o äta jordgubbstårta utomhus!

Just det! Hittade mina nya skor som jag shoppade i Budapest!

Och min nya spetsklänning från Gina Tricot!

Den är längre bak o kortare fram! Jätteskön o billig!
Tror att den kostade 299:-

När vi kom hem var vädret fortfarande helt magiskt!
Jag tog lite morsdagsbubbel vid poolen!
Blev bjuden på underbar Morsdagsmiddag igår kväll, oxfilé o gorgonzolasås! Yummi!
Vi satt o surrade ända tills klockan var runt 23 tiden, så mysigt att sitta o prata med sin familj utan att någon har bråttom iväg.

En underbar Mors Dag!
Kunde inte varit bättre!

Nu är det måndag vädret är fortfarande vackert!
Nu ska jag ta en hundpromme! Ikväll är det spinningdax! 

Har ni hört Da Buzz nya singel? En riktig sommarlåt!
Can you feel the love?

Mer kärlek åt folket! <3
Önskar er den bästa starten på den här veckan!

<3

/Petra

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar