Petra Nyman Art & Design

måndag 11 november 2013

Utsikt från Rockefeller Center! Top of the rock! New York del 8!

Två trötta hjältar efter firandet av Bellas 20-års dag på Dream hotel skybar!
Sista dagen för Erik o Julia i New York! De åkte hem en dag tidigare än oss eftersom
Julia inte kunde ta semester fler dagar! Jag nöjde mig med att se bilderna
från Rockefellercenter! Tror det var 70 våningar men oj vilken vy!
Vi fick tipset att det var mycket häftigare utsikt än Empire State building
 med den i bakgrunden istället!
Jag får nöja mig med att vi var på Sky-bar på Marriott på 48:de våningen! ;)
Vilken mäktig stad!
 Så många människor från olika delar av världen som bor här!
Nice vy utan filter!
Grabbarna ska snart samla kulturpoäng!! <3
Vi tjejer shoppade istället hihi!
Eller jag i alla fall!?!? ;) Jag visar er i nästa inlägg!
Damerna var också lite trötta idag tror jag?!? Dagen efter 20-års firandet! ;)
Men jordgubbar med choklad var en hit!
<3
Oj sist vi var här för några dagar sedan var det
blommor! Nu är det tydligen Jul i New York!
 
Sen käkade vi på en Irändsk fotbollsbar!
 Och kramade hejdå till Julia o Erik som skulle flyga hem!
 
Tack för underbara dagar med er här i New York!
<3
 
Vi andra tog en gul taxi till hotellet o laddade för den hemliga
Restaurangen som man inte kunde ringa till o som var fullbokad i flera veckor!
 
Vi tog inte för givet att vi skulle få något bord förrän vi satt där! ;)
 
Men................. fortsättning följer i nästa blogginlägg!
<3
 
Puss!
Fortfarande helt fel dygnsrytm!
Pigg, piggare piggast på kvällarna!
Trött, tröttare, tröttast på mornarna!
Trots att jag körde ett härligt Powerstep idag! på 75 minuter!
Vi har även firat världens bästa pappa tillika min man o bästa vän <3!
 
<3
 
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar