Petra Nyman Art & Design

lördag 9 november 2013

Firar Julia på restaurang Balthazar! Shopping Century 21! New York del 4!

Julia, R:s stora dotter fyllde år samma dag som vi flög till New York!
Vi firade henna på den häftiga restaurangen Balthazar! Lite Café Operakänsla!
Det är inte helt lätt att få bord här! Alltid fullsatt! Den bästa tiden att gå
dit är nog på seneftermiddagen! Så det gjorde vi!
 
Så efter lite strosande o shopping på stan mötte vi upp alla här!
Jullan testar Michael Kors Brillor i Michael Kors butiken!
Robert o jag var på märkesoutleten Century 21
Snällt av honom att följa med mig dit! ;)
En kall öl var han värd efter det! Hihi
Jag shoppade bla den här kappan som jag blev så nöjd med! Halva priset på Century 21!
Jag fick även med mig ett par Michael Kors väskor till superpris! Jag visar er sen!
På fötterna ser ni mina nya Ash sneakers! Köpta på Ashbutiken! ;)
Så skålade vi för Jullan o hade en underbar långlunch!
Hela gänget! Hipp hipp Hurra för Jullan!
Jag åt en gudomlig skaldjurspasta!
Innan kvällen var slut hann klockan slå tolv!

Robert beställde in skumpa så var det dags att skåla för nästa
födelsedagsbarn! Skål för 20-åringen!
En 20-års dag som hon sent kommer glömma!
Grattis Bella!
<3 <3 <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar