Petra Nyman Art & Design

söndag 6 oktober 2013

Myslunch på Paolo´s! Söndagsshopping i Örebro!

 Hej! Efter den underbara lördagen i Örebro o söndagens
hotellfrukost strosade vi ut på stan, solen kikade fram till slut!
Så skönt med en hel träningsfri helg!
 Hösten är på väg o jag behövde fylla på lite i garderoben!
 Ett par nya slit o släng höst stövlar!
 De här var sköna, grova o passar till det mesta!
Snyggt med dragkedjan där bak tycker jag!
Egentligen hade jag spetsat in mig på några andra stövlar men
den affären var tyvärr stängd!
 Men ett par svarta är nästan helt omöjligt att leva utan?!?
 Jag gillade gulddetaljerna på dragkedjorna mm!
Stövlarna kommer från Scorett o märket the Urban Project
 Jag hann med att köpa ett par blåsvarta jeans också! Verkligen välbehövligt!
Jag visar er en annan dag! De måste stretchas ut lite först hihi!
Man ska alltid köpa för trånga jeans för de töjer sig alltid (oftast)!
 
 Ja men vilken otroligt mysig restaurang som öppnat intill Stora hotellet
mittemot Filmstaden! Verkligen utomlandskänsla på den här!
Sallad, pasta o pizza! Julias idé att vi skulle gå dit
men även vårat sällskap igår pratade om det här stället! ;)
 Vi mötte upp Jullan o Erik o hade en jättemysig lunch!
Planerade lite inför New York resan till Bella!
Det närmar sig!
<3
 
 Tunn botten o såååå god så jag dööör!
Fräsch pizza! Ni måste bara gå hit om ni kommer till Örebro!
Önskade att vi hade en sådant här ställe i Karlstad!
 
De två senaste inläggen har varit riktiga cupcake blogginlägg!
;)))) Det har verkligen varit en underbar helg!
God mat, spännande hockey, umgås med sin underbara man o vänner!
Lite shopping på det! Me like!
 
 
Men såååååådär ja! Då fick jag lite mensvärkskänningar!
:(
 
 
Kram på er!
Hoppas helgen varit superbra!
Imorgon är arbets o träningsveckan igång igen!
Ny vecka o nya möjligheter!
 
<3
 
/Petra
 
 

 

2 kommentarer:

  1. Så mysigt,gottit & waoo så fina stövlar <3
    /Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 Å det bästa av allt såååå sköna! Hihi Kram Petra

      Radera