Petra Nyman Art & Design

onsdag 30 oktober 2013

Packar New York väskan! Längtar!

Åh vad jag längtar efter Bella nu! Imorgon går flyget 16:30 ifrån
Arlanda till New York!
Jag har packat men väldigt lätt!
Ska bli tyngre hem från NYC tänkte jag!;)
Det svåraste är jacka o skor!
Får köpa i NYC! ;)
Som ni ser blev kvällens middagSushi!
Jag har nog lite resfeber! Kunde inte äta värst många
sushibitar! ;)
 
Tittar på inspelade program o kan inte somna!
<3
 
Claes o Robert var ner till videobutiken o köpte lite plockgodis för
att ta med sig till Bella!
Finns inte mycket av det i USA!
Plus lite till dem själva!
<3
Nu är det natti!
Imorgon packar jag det sista!
Lite resfeber!!!!! ;)
 
<3
 
/Petra

3 kommentarer:

  1. Härligt för er att få träffa Bella!
    Ha en härlig tripp :)
    Kram gizze

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt härlig New Yorkvistelse!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
  3. Ha en härlig resa vännen o njuuuuuuut. Kramisar Tina

    SvaraRadera