Petra Nyman Art & Design

fredag 23 augusti 2013

What´s love got to do with it! Popcorn! Goodmoring America!

Vad mycket spännande min underbara dotter får vara med om i New York! Wow säger jag! Ska bli så spännande att se @ http://bellanyman.blogg.se hur det går imorgon!:) flashmob i Goodmorning  America Lycka till tjejer! <3
Jösses vad trött jag är, jag har dumpat ner i  soffan! Jag äter popcorn som river gott när man har lite ont i halsen o tittar på underbara filmen What´s love got to do with it... ni vet Tina o Ike Turner! Sista passet är avklarat för den här veckan, en tuff start på höstschemat! Vilket känns i min trötta kropp! Imorgon skulle vi egentligen gå ut Linda Klemner o Johan Modin mfl. Linda är det som bla anordnar Barnmässan här i Karlstad o är dessutom en otrolig duktig fotograf! Vi skulle fixat iordning oss i hennes studio o druckit lite bubbel innan vi skulle ansluta oss med männen imorgonkväll! Tyvärr fick de förhinder så vi tar det en annan dag istället! Kanske lika bra med tanke på min halsont! De har 6 barn så jag förstår om det kan strula till sig ibland! Hon är iaf den driftigaste kvinnan jag känner till! 
<3 Henne skulle man ha som fotograf o makeupartist här på bloggen! Önska kan man ju! Men kanske något inlägg ändå?!?;)
 
 
Det gäller att välja rätt dagar att vara på kontoret tex när vi firar underbara Irene som fyller 60! Stort grattis till dig! Eller idag då det alltid på fredagar serveras god frukostbuffé! Lyckades pricka in båda dagarna! Jag jobbar ju annars hemifrån eller ute i Sverige! På måndag ska jag till Stockholm! :)
Jag har jobbat på kontoret i Karlstad ett par dagar, drygt 30 som jobbar där, jag har träffat alla härliga kollegor igår o idag! Min kollega från Sundsvall/ Stockholm har varit här i Karlstad, vi har haft möte! Kul att både chef, kollega i Karlstad o kollega "datatekniker från Sundsvall" följde med på mina klasser i går! Spinning o core! :) Han som ska springa Lidingöloppet tyckte jag höll på att ta livet av honom på spinningpasset! Hihi ;)
 
 Nu har jag kört sista passet för den här veckan!
Min 80s o 90s spinning!
Vilket drag det var! Wow! 
Ibland blir det bättre drag än vanligt o idag var det en sån dag!
Ändå var jag rätt trött efter arbetsdagen!
Men när passet var slut hjulade jag ut till bilen!:)
Ikväll är det  Midnattspinning 22:00-24:00 på KMTI! 
Så häftigt de har dragit ut cyklarna på konstgräset
 35 st o en massa tända marschaller runt om!
Fatta vilken stämning det måste vara!
Passet var fullbokat med massor av reserver!
 Så nu kör de spinning för fulla muggar utomhus i Karlstad på KMTI!
 Ett glas iskallt bubbel i den underbara fredagssolen!
 
 
Popcorn o en superfilm får avsluta kvällen!
Usch vad elak han är den där Ike mot Tina Turner!
Fy f-n vad man blir arg när man ser den här filmen!
 
 
R  har spelat golf idag!
Bor hos Julia dotter o Erik i Örebro inatt!
Claes o Albin var här o käkade efter fotbollsträningen
men åkte iväg direkt igen!
Jag o vovvisarna fredagsmyser ikväll!
Myyyys!
 
 
Kram på er!
 
<3
 
/Petra

1 kommentar:

  1. Iskallt bubbel ser ju läckert ut :)
    Jaa...Fy för den filmen med Tina Turners liv!

    Ha en fin Lördag/Kram Annmi

    SvaraRadera