Petra Nyman Art & Design

fredag 16 augusti 2013

Målning ung instruktör på KMTI!

Känner ni igen mig? Mörkhårig o lite mer fit än vad jag är idag! Hihi
Men med höstens alla klasser så kanske?!?
Anders Johansson som även kallas "Data Anders" då han är minst lika grym på datorer som på att måla! Ni hittar hans konstverk på Gallerinet! Han har gjort den här fina målningen!
 
Ung instruktör på KMTI!
 
Nu tokladdar jag för att köra mitt spinningpass kl 16:15!
Fullsatt dessutom!
 
Ska bli så kul!
 
Trevlig fredag på er!
 
Hörs lite senare!
 
<3
 
/Petra

8 kommentarer:

  1. Snygg!!
    Härligt med full klass, kör hårt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ;) Ja helt underbart när det är fulla klasser! Det blir sådan härlig stämning då! Ha en härlig söndag! <3

      Radera
  2. Du är allt fit idag också, tant Petra / Konstnären

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha! Njaaaa???? Men tack ändå konstnären! :)

      Radera
  3. Du är dig lik! Lika fit, nej, MER fit än förr! Det dröjde jättelänge innan jag vande mig vid att du var ljus i håret. DU hade ju mörkt hår väldigt länge. Kände knappt igen dig som ljus i början..Men nu är det annorlunda, så kom inte på några dumheter och färga mörkt igen för då får jag verkligen problem...
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag kände knappt igen mig själv först?!?;) Men det tog närmare ett år innan jag var ljus! Nej då jag ska inte färga mig mörk igen! Tack vad du är snäll Anja! Kram på dig! Ha en härlig söndag fina!

      Radera
  4. Lika snygg nu som då.....ha en fortsatt skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera