Petra Nyman Art & Design

söndag 4 augusti 2013

Dagarna i Nerja går i rasande fart! Förutfattad mening!

Varje dag säger vi! -Idag måste vara den varmaste dagen hittills! Idag tyckte jag inte ens att Medelhavet svalkade! ;) Livet här i Nerja är underbart o jag njuter av varje sekund!
En vecka kvar av semestern innan vi åker hem till Sverige igen! <3
 
Förutom när Internet segar!
 
Grrrrr.......;)
 
Claes har badat med sin Iphone av misstag stackarn!
Den har legat i solen några dagar men det verkar inte som den vill hoppa igång?!?
 
 
 
Hittade så snygga kuddar när vi var på dagens promenad på stan!
Kända konstnärer!
 
Då var vi uppe för första backen!
Tittar ut över Alamare 2 o Burriana Beach!
Lite förmiddagsdis men grymt varmt!
 
 
 
Puh!
 
Lite glass kanske svalkar i värmen?
 
Idag såg vi ett vackert Brudpar på Balcon Europa!
 
Sen satte vi oss på en uteservering o tittade på folk!
Finns inget bättre!
Servitören hade förutfattad mening!
Vi beställde en vatten o en öl!
Jag skulle ha ölen o min nyttiga man vattnet!
Servitören tog förgivet att det var R som skulle dricka ölen?!? Haha
 
Jag bloggar vidare ikväll!
 
Nu ska jag köra Tabata med grabbarna i trädgården!
 
På återseende!
 
Kramar!
<3
/Petra


3 kommentarer:

  1. Härligt, härligt, härligt. Finns inget bättre än att vara på semester, utomlands.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Att sitta och titta på vimlet är väl helt fantastiskt? Älskar också det, var jag än är!
    Ha det ny fantastiskt mysig med din goa make och son innan varda´n tar vid med en massa härliga pass på KMTI! Jag ser verkligen fram emot att köra skiten ur mig till dina pass!!! Vi ses!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan sitta o kolla på folk i vimlet hur länge som helst! Hihi! Härligt att du är taggad för höstschemat! Det ska bli grymt o dra igång klasserna igen! Ha det bäst fina! Kram Petra

      Radera