Petra Nyman Art & Design

onsdag 28 augusti 2013

Promenad i Stockholms "central park"! Hagaparken! Dyngförkyld!

Efter en underbar frukost på Stallmästaregården tog vi en sväng i
Hagaparken innan hemfärden till Karlstad!
 
 Hur vackert är det inte utanför Stallmästaregården! Servitören igår sa att det var 1,2 mil om man tog sig runt men att han trodde ingen orkade springa så långt! Ha ha han känner inte mina vänner han?!;)
 
 Längs promenaden! Som varade i 50 min!
 
 
Karl Gustav den 3:e ville sitta utomhus o äta middag med tak!
Så här har han säkert intagit middagen ett flertal gånger!?! 
 
 Här innanför stängslet bor Victoria, Daniel o lilla Estelle!
En otroligt stor trädgård! Vi såg inte till dem, bara ett antal som jobbade där!
Filmkameror överallt längs den fina promenaden runt deras hus!
Bredvid deras hus på Haga Slott!

En underbar men jobbig promenad (eftersom jag nyser en gång i minuten) som varade i 50 min!
Kändes faktiskt som att vara lite i central park i New York! Ja det här är definitivt Stockholms  "central park"!
Hagaparken!
 <3 
Hur många kramar finns det?!?
Hur många gånger kan man nysa på en dag?!?
Aaaatchooo!
Blir nog ingen Powerstep för min del imorgon?!?
Shit va tråkigt!
Jag som har klasser resten av veckan!
Vad man är beroende av att vara frisk!
Wish me luck!
 
HOPPAS jag mår bättre imorgon!
 
<3
 
Ta hand om er på bästa sätt!
/Petra
 
/Petra

9 kommentarer:

  1. Härliga bilder :)
    Hoppas du är piggare idag!
    Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jo jag blir piggare ju längre dagen går tror jag! Fast inte helt ok?!? Men intalar mig! Hihi

      Radera
  2. Så fina Foto & hoppas du mår bättre/Kramar Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halsont-Nysningar har gått över till hosta! Men jag mår mycket bättre! Kramen

      Radera
  3. Finns ju inget värre än att vara sjuk.
    Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så ovan att känna mig hängig! Men jag mår mycket bättre idag än igår! Hoppas jag kan köra spinning imorgon igne! Kramen

      Radera
  4. NÄÄÄÄ, men Petra! Jag som hade tänkt boka spinningen i morgon 17.45!Det är ju så sällan jag hinner med dina pass. Men stackars dig, att bli sjuk nu! Krya på dig, det är viktigast!
    Kramis Anja
    Ps: Hoppas du njöt av omgivningarna även om du var hängig. Ds

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anja jag är på bättringsvägen o räknar med att känna mig ännu bättre imorgon! Jag är inställd på att köra mina klasser imorgon! Jag är så sugen! Hoppas verkligen vi ses imorgon! Kram Petra

      Radera