Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 juni 2018

Statsloppet o middag hos vänner!



Vilken eufori när man står inför tusentals löpare o håller i uppvärmningen för
Karlstads Statslopp 2018.

I år var det jag som skulle ha headsetet  o leda nog för att jag har gjort
detta i 100 år men shit tänk om man helt plöstsligt får en blackout?!

Det är alltid skillnad när man står där o blir nervös än när man står
hemma i vardagsrummet o övar.

Som tur var blev jag aldrig nervös utan bara taggad, så glad att
jag kom ihåg alla steg hihi.

Brukar tänka på när Bella har haft dansuppvisning o ska komma ihåg
olika steg i timmar o jag ska typ bara köra step touch o knvälsyft:))))

3 uppvärmningslåtar körde vi iaf.

I love it med Icona Pop

Lite Avichi

O avslutade med sommarplågan Samir o Victors 

Put your hands up för Sverige.

Min underbara kollegor Magda o Frida
Magda håller i alla populära träningsresor som KMTI har.
Så fort de släpps blir de fullbokade på nolltid.


Let´s do this! Kom igen nu gänget!
 
Thoho! Put your hands up för Sverige;)


Kollar ni något på VM?

Jag älskar när det är folkfest, direktsändning, hela världen är engagerade.

Även om jag knappt vet vad en offside är så älskar jag stämningen med VM ;)



Lycka till!
Tack för den här gången Karlstad

Innan loppet, Frida tyckte det var lite väl högt o rangligt! 

Innan stora uppvärmningen hade Magda, Jonathan o Sandra värmt upp minijoggarna
12 gånger (olika åldersgrupper)
KMTI- tältet. Kolla in tjejen som hade stått med rockring i över en timme! WOW
Vilken focus!


Glimt television
Gott med KMTI sallad efter alla uppvärmningar Magda o Sandra <3




Tog med min goda KMTI sallad hem.
Har typ levt på dessa goda sallader från KMTI o Mollys Hörna
senaste månaden när det varit tropisk värme.




På em åkte vi över till Lisa o Manne!
Å vilken fin bouganville vill också ha en sån från Granngården.
Vi åt så gott på deras ballkong
Bla bakad potatis med räkröra 
Grillat kött som var så mört då lisa stekt klart det i ugnen på jättelåg temperatur.

En lika trevlig kväll som alltid.
På midsommar ska vi till Ika o T i deras fina sommarhus
i Sunne
Den här sammetskudden har jag beställt några ex av 
finns snart i min webbshop. 


Vilka barndomsminnen! Så goda smultorn i vår trädgård nu.
Nu ska jag göra lite hemmaspa med dessa underbara produkter från Salong Inside Out.

Köttfärssås är något jag aldrig tröttnar på, Köpte körsbärstomater på burk.

Den fick puttra i över en timme så gott det blev;)

Nötfärs, gul lök, chilisås, krossade tomater, körsbärstomater på burk,
 kalvfond, vitlök, ketchup, vitpeppar, cayennepeppar, salt
Samt riven parmesan
Min lilla goa Elsa tyckte det var mysigt att ligga i tvättpåsen som Claes hade med sig
Hur gosig kan man bli! <3

Gigi ringde från Barcelona för hon var hos Barcelona dogs de har så fina
hundhalsband så nu har jag beställt tre halsband o tre koppel därifrån.

De kommer bli värsta modedogsen;)


Angående mina citrongula shorts så bestämde jag mig ändå för att behålla dom.
Kanske i kortaste laget för en kärring som mig men vafan det är ju sommar;))))

Jag älskar gult, jag gillar att de är högre i midjan tyckte det var coola detaljer på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar