Petra Nyman Art & Design

tisdag 12 juni 2018

Falkenbergs Strandbad! Tävla om min outfit hos Lise Sandahl!

Har hört talats så mycket gott om Falkenbergs Havs o Strandbad så 
äntligen fick jag uppleva det själv o det var verkligen exakt så bra som ryktet sagt.

Vi hamnade mitt i en studentfest när vi kikade runt.

Tänk så festligt det är med studenten. Den ena vackrare än den andra;)

Kolla in temperaturen när vi snart var framme i Falkenberg
Ännu en skjortblus från Lise Sandahl <3

Finns att köpa på Lise S facebookshop HÄR!


Cool reception på Falkenbergs Strandbad som en stor bar;)

Snopet när vi kom fram o jag hade bokat fel datum.........oops!

En vecka fel men det löste sig som tur var ändå;) Så himla trevlig personal här.
Vi fick ett reservrum.
Vacker solnedgång.

Vilken kväll alltså.

Efter att vi kikat runt gick vi till hotellrummet o tittade på nya Zlatan dokumentären.
Vilken stjärna han är alltså. Kommer sakna honom i VM.

Vi fick inte bord  förrän 21:30 i restaurangen.
Fullbokat på hotellet.
Då smakade det riktigt gott med mat.
Underbar carpaccio till förrätt.
Röding till varmrätt o sen delade vi på en creme brulee.
Så himla gott allting o världens trevligaste servitör.
Fullt med folk i restaurangen o riktig utlandskänsla.

Frukost o en tidig morgonpromenad.

Väldigt blåsigt o ingen sol denna morgon tyvärr.

Den här tunikan skjortblusen  från  Lise Sandahl har du möjlighet att vinna 
(vinnaren dras idag tisdag så in o tävla HÄR! @lisesandahl_official

Älskar den <3


R jobbar o jag sorterar bilder o spaar

Ett otroligt fint spa, men man ska ju inte fota på spa.
Solen kom fram till slut
Tusen tack Falkenberg Stranbad för toppenservice.

Det blev ett stopp på laxbutiken i Ljungskile på vägen hem.



Underbar intervju med ödmjuka sonen <3
Annars har jag kört spinning i fredags o igår, vilken skön start på veckan.

Hälsat på morfar i helgen. Min älskade morfar så orkeslös han är nu <3

Nu ska jag snart hoppa i träningskläderna för att öva uppvärmningen 
till Karlstad Stadslopp som är på lördag.

Måla står också på dagens schema har fått beställningar så himla kul.
Även ett vernissage inplanerat i sensommar i Strömstad på Salong Inside Out.

Ses snart igen!

<3

/Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar