Petra Nyman Art & Design

tisdag 12 juni 2018

Båtpremiär på Vänern! Firar seger!

Förra helgen var det äntligen båtpremiär för oss;) 
Lisa, Manne med barn kom över på förmiddagen.

Vilken amazing sommardag återigen!
 <3  Börjar ju bli lite bortskämd med denna sommar.
Vi puttrar bara fram så skönt.....
Jag o Lisa gillar inte att åka fort!
Finaste Nathalie som snart har sommarlov <3
Charlie chillar <3
Dotter- far mys <3
<3

Mys att Bellsan är hemma också <3
Hennes liv är det mest spännande jag kan tänka mig just nu! ;)

Så glad för hennes skull med nya jobbet!

Sommar i Sverige när den är som bäst.
Mår rätt gött! <3

Min "skjortblus" från Lise Sandahl kan ni tävla om på hennes
Insta, vinnaren dras idag tisdag så in o tävla! ;)

https://www.instagram.com/lisesandahl_official/ HÄR!
Spontan båttur så vi hade inte med oss någon massäck så efter ett par timmar
var vi hungriga o ville hem o äta sen lunch;)

Vårt hus från båtvy;)
Anden ligger fortfarande kvar o ruvar! Har legat där så länge nu så man
undrar ju om det blir några dunungar? <3

Melon o vatten!

Grillmästaren Manne i farten!
Grillad lunchkorv, majskolv, halloumi.

På kvällen åt vi färska räkor- Bra focus av Charlie! ;)




Vi tittade även på  även fotboll på tv:n  då sonen o Carlstad United spelade 
bortamatch motArameiska-Syrianska.


WOW vilket inhopp av sonen!

Vinst 8-1 helt galet! 

Vi friade med bubbel! ;)


En vanlig middag hos oss i denna utlandsvärme förutom grillat då;)
Hoppas på att ny plantering ska vara klar till midsommar ändå?!;)
(16 krukor som ska planteras)

Skönt att båten är sjösatt o invigd för sommaren:)

En sak i taget!

Vi har även varit i Falkenberg ett par dar.

Kommer i nästa inlägg! ;)

Jag vaknade 05:30 imorse.

R är i Stockholm på jobb men kommer hem ikväll.
 Jag ligger i sängen med Nyhetsmorgon på tv:n,
kaffe, tre doggisar som sällskap o bloggar ikapp.

Det har varit så mycket som hänt senaste veckan.

Ha en bra start på denna vecka;) Jag ska blogga ikapp, måla,
 öva uppvärmning med kollegor till Statsloppet nu på lördag.

<3

Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar