Petra Nyman Art & Design

fredag 1 juni 2018

Nyinvigning Salong INSIDE OUT i Strömstad!! Petra Nyman Art! Lär dina barn simma! Mera Mål!

Idag smäller det! Klockan 12 är det alltså nyinvigning på Johannas
Salong Inside Out i Strömstad <3

Jag är så stolt som får sälja min design där! Vi planerar även
för ett vernissage lite längre fram. Finns det någon somrigare
turiststad än Strömstad. Jag är så stolt o glad att vi påbörjat vårt
samarbete. Älskar när kvinnor kan pusha o stötta varandra <3

Titta vad fint hon har fått i nya lokalerna.

Wow säger jag bara! Även Lise Sandahls styles kommer finnas
här! Stort lycka till säger jag till Johanna! 
Det här kommer bli toppen! 

Kolla in  tapeten. Hur snygg?!
Min tavla Daydream bakom disken:)

Där var även disken på plats o den snygga ägaren av 
Salong Inside Out Johanna! 
<3 <3 <3

Så häftigt när man vågar följa sina drömmar o satsa stort.


En Lise Style <3



Har ni vägarna förbi Strömstad måste ni lova att göra ett besök här:)





O är ni där nu kan ni tom få gå på nyinvigningen! ;))))))





Det kommer säkert fler bilder från invigningen sen!


 Vi satt ute i tisdags, åt färska fantastiskt goda räkor på vår uteplats.
Man njuter verkligen av varenda dag nu.


 En nöjd flickvän o mamma när CU gick vidare till DM final o
blev klara för Svenska Cupen o Claes gjorde två mål.
Det var otroligt varmt fattar inte hur de orkar springa 95 min i 28 graders värme.


Imorgon är det Stockholm Maraton o såg att de varnar för nästan 30 graders värme.

Tänk va coolt att Knut 90 år ska springa för 10:e gången (såg på nyhetsmorgon)

Kolla in min söta topp som var med i paketet från Lise Sandahl så söt den var.

Ska ta bättre bild på den o massor av annat snyggt! Så nöjd!


Jag blev så glad att Bella kom hem från Stockholm igår då R var på jobb i Stockholm.
Skönt att slippa sova själv tycker jag, även om jag har tre hundar i sängen hihi

Så mysigt att få hem dottern som stannar över helgen.

 Vi grillade kyckling.
 Även sonen kom över på middag efter träningen
Glass o jordgubbar till efterrätt! Jo man behöver lite energipåfyllning efter match i 28 grader;).


Idag ska jag äntligen köra spinning igen efter flera veckors uppehåll.


Igår var jag o hälsade på morfar också, så mysigt men så sorgligt 
att han är så orkeslös,  dagarna går ut på att ligga i sängen o sova.

Känns inte värdigt alls:(

<3

Igår var det en olycka här vid Grytudden runt hörnet där vi bor.

Som tur var gick allt bra, det hördes ambulanssirener som bara blev högre

o högre. Det var tydligen 4 barn som var ute i en båt o blev attackerade av

arga måsar. Tre lyckades simma in till land o ett barn var kvar i båten.

Så glöm inte att lära era barn att simma!

Ha en underbar fredag!

Njut av vädret! Var rädda om er!

<3 

/Petra










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar