Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 december 2017

Börjar känna lite julstämning! Stöten del 2!

Idag fyller min man år och jag konstaterar så otroligt tacksam jag är över allt vi fått o förhoppningsvis får uppleva ihop <3 Love you!

Som tex dessa mysiga dagar vi hade i Stöten i helgen!

Julstämningen har faktiskt infunnit sig här uppe, älskar lugnet som infinner sig här.
Få ställen man känner sig så avslappnad på. Bara vara utan någon speciell plan för dagen.


Årets första nygriljerade skinka
Svårt att tro att han fyller 53 år <3
Nyss uttagen ur ugnen, den bästa skinkmackan på  hela året.

Det kom så mycket snö
R gav mig en skyffel, tyckte jag skulle hjälpa till dagens motionspass hihi
-Det är så kuuul att göra allt tillsammans ääälskling!!!!! Säger han på bred värmländska!
Långa härlig hundpromenader eller rättare sagt bara en av dom som följde med ;)
Kolla in fjället hur fint är inte detta?!
Magiskt! <3
Bonnie är verkligen outtröttlig hon vill inte gå in i värmen<3


Premiärhelg
Det är så mycket lugnare här i Stöten än i Lindvallen men nu bygger de flygplats här så det kanske kommer att förändras framöver?

Kikade in på brasseriet det skulle vara afterski med liveband "no tjafs" haha hette gruppen alltså;)






Vi handlade på Ica Stöten  och åkte tillbaka till stugan

Mmmm med eftermiddagsvåffla
Inte lika idylliskt  i köket dock!

Det här är ju så mysigt!

Brasa på det!

<3

Mysfaktorn är på topp!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar