Petra Nyman Art & Design

torsdag 14 februari 2013

Nail4you! En tankeställare!

Hej! Ikväll ska jag inviga väskan jag köpte i Dubai!
Ut o äta god Allahjärtansdag middag!
Myyyys!
Igår var jag o fixade mina naglar hos Nail4You!
Tog glittertoppar o den gulliga tjejen målade en liten blomma på en nagel!
 Det kändes som att komma till Vietnamn! Hon surrade sitt språk med sin kollega hela tiden!
De var så gulliga o duktiga!

Jag fick reda på att de bodde i Karlskoga! ;.)
Mycket bra pris på nagelförlängning!
450:-

 Det är svårt att skriva med långa naglar så ni får ursäkta om jag slinter o stavar fel?!? Hehe
Fick en liten påminnelse  hur endel av världen ser ut!
Inte så de barnen bryr sig om långa glitternaglar precis!
 
Ta hand om er! Ge någon en kram, ett vänligt ord!
En klapp på axeln! Det kan betyda mer än du kan tro!
 
<3 <3 <3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar