Petra Nyman Art & Design

söndag 1 april 2018

Strandmodet på Nai Yang Beach!

Jag har haft tekniskt fel på bloggen därav väldigt många o sena inlägg nu ;)))) Så nu minns jag tillbaka på underbara Thailand rätt härligt faktiskt



Vi tänkte inte riktigt lika när vi valde strandklädsel haha.......

Trodde först det var ett strandbröllop på G men nejdå hon strosade bara omkring o fotade sina barn som självklaraste saken i världen;)




Här kan man ligga i nån timme eller två...... ljummen badbalja typ


Ingen i vårt sällskap fattar hur jag kan ligga i solen typ ingen annan på hela stranden som gör?!
Kan inte hjälpa men jag är en soldyrkare
Anne-Marie visar sina gymnastiska färdigheter;)
Solen gassar verkligen, jag har kört 30 i solskyddsfaktor hela tiden o har inte bränt mig mer än lite i hårfästet, lite på näsan o lite på ryggen ;) 


Efter frukosten  kikade vi i inredningsshopen på hotellet där de säljer en massa fint.
All inredning på hotellet kan man köpa tom badkaret om man skulle vilja:)

Det blev visst några paket till R:s stora glädje hihi 

Hotellets lakan, täcken o kuddar så sköna;)



Så fint här på The Slate jag  köpte även med mig doftoljor hem så nu doftar det Indigo Pearl här hemma<3



<3

Jag har haft Påsk o familljemiddagar tre dar irad så idag äter vi rester från tre middagar;)

Hoppas du haft en fin Påsk!

Kram Petra














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar