Petra Nyman Art & Design

fredag 2 mars 2018

Magic Sunday Brunch på The Slate!

Sunday Brunch här på The Slate fd Indigo Pearl är verkligen något utöver det vanliga, den missar vi inte gärna;)

Alltid kul att fixa sig lite extra klänning o high heels

Brunchen pågår mellan 12-15:30


Vi bokar alltid bord inomhus det är verkligen alldeles för varmt att sitta ute o äta

Jag o R var visst först i sällskapet ;)
Min vackra man <3
De är så gulliga de som serverar här


De tre musketörerna <3
Hela gänget på plats



Underbart god sushi o sashimi till förrätt


Ostron för den som gillar det men det klarar inte jag av!



Älskar att de lyckats ha lite iskonst i 35 gradiga värmen som är utomhus

Anna <3



Nygrillad lobster med olika såser mmmmm så gott!



Anne-Marie o Olivia spanar in desserterna



Finns massor av olika kötträtter man pekar på så grillar de medan man väntar
Jag älskar deras lammracks med myntasås

Glasen fyller de på hela tiden jag hinner inte dricka ur mina ;)

De har även en hel ostkyl med massor av goda ostar


Här går man o plockar precis vad man vill hela tiden så trevligt

Hur varmt är det inte för denna stackare som står i värmen o grillar
Vi har så kul!
Några gillar dersserter ;)



Det går ingen nöd på oss på söndagar o inte annars heller för den delen hihi


Mätt o salongs

Så fint här
Designhotell

På toaletten ser det ut så här
Inge fel på vädret idag heller! Skönt att vi fick bord inomhus säger jag bara!
Slappar efter brunchen 

Världens snällast barn att ha med sig
<3




Cool trapp att ta kort i;)

Klänningen är Lise Sandahl men det vet ni nog redan;)
<3
Wow vilken söndag!

Sen gick vi hem till resten av gänget kopplade upp o såg Mellon o
beställde pizza från hotellet

Fy vilken usel omgång av mellon det var!

Imorgon är det andra chansen o 
vi har bord på Sunday brunch även då så det blir favorit i repris helt enkelt!



Ha en härlig lördag!

Nu ska vi på en annan fantastisk restaurang här på hotellet nämligen den man åker flotte till
 Black Ginger!

Jag o Anne-Marie har precis varit o tagit en bodyscrub o oljemassage så nu måste jag sätta fart!

See you!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar