Petra Nyman Art & Design

onsdag 29 november 2017

Skärpning BKE i Karlstad! Dålig service deluxe!

Usch nu kände jag att blodtrycket höjdes rejält.
Jag blir så galet irriterad när kunder blir så nonchalant bemötta o personalen tror att kunderna är något onödigt ont! Grrrrr......... synd att de inte råkade veta vem de hade att göra med idag!


(Sorry för extra stora påsar under ögonen efter spinningpasset;) Samt jetlaggad på det o nu börjar jag dessutom bli förkyld! ;) Hittade inget bra filter hihi.


Min iphone har inte laddat något bra senaste dagarna, det funkar bara med en laddare som är lite starkare.

Idag när jag äntligen kom till KMTI för att få köra mitt efterlängtade spinningpass på lunchen med ny spellista på Spotify fungerade såklart inte sladden mellan högtalare och iPhone så musiken kom ej ut till högtalarna utan hördes bara i min iphone ........ blir inte så bra tryck på spinningpasset då hihi.

Som tur var kom min räddande ängel Fredrik som fick över min spellista på "Paddan" i sista stund och passet kunde köras som det var tänkt (högt blodtryck redan där).

Stjärna i himlen till Fredrik på KMTI;)

När passet var klart o man känner sig som i ett lyckorus med alla härliga deltagare tänkte jag det är bäst jag åker förbi BKE på vägen hem o kollar vad som är fel då jag ska köra spinning på fredag igen.

BKE ligger inte långt från KMTi så jag hoppade in med svettiga kläder, tänkte det här kan väl inte ta lång tid?!  Jag tog nummerlapp o hade två personer före mig plus ett glapp på en massa nummer!
Den ena var klar precis så jag hade bara en person före mig.

Det kom in två kunder strax efter mig också.

Det fanns EN personal som började demonstrera funktionerna för faster Agda som skulle köpa ny telefon.
Det tog sin tid kan jag säga, många val som ska göras när man köper ny phone!

Samtidigt som jag ser personal efter personal glida igenom kassan,  o gå in o stänga dörren om sig på ett kontorsrum.


Tror de måste varit fem karlar ehe jag menar pojkar inne på ett o samma  kontorsrum till slut?! Kontorsdörren till höger om disken sitter de o häckar alla fem när jag tog fotot.

Killen  i kassan behövde hjälp med något till faster Agda så en av pojkarna i rummet kommer ut o hjälper till men går direkt tillbaka in o stänger dörren igen trots att han ser att det står fullt med kunder med nummerlappar o väntar. Nu hade jag väl väntat ca 30 min på en kund.

När han tillslut är klar med faster Agdas abonnemang säger hon
-Jag ska ha en telefon till!

Men fatta ska alla sitta o vänta på att han ska sälja en telefon till till damen?!? 40 minuter till då eller?

Ska man behöva sitta o vänta i 40 min o inte ens en kund är klar och det finns hela butiken med personal?! 6 personal o 4 kunder.

SKAMLIGT tycker jag!

Till slut orkade en av dom sakta släpa sig ut från kontoret till den andra kassan!

Grrr vad jävla irriterad jag var då!

Vad är det för fel på riktigt!?
 Julhandeln har ju inte ens börjat än?!? Vågar inte ens tänka tanken på att gå in till BKE då!

Så dålig service att jag var tvungen att skriva av mig på bloggen! Det händer inte ofta! Sist var det 4 år sedan då jag skrev om restaurang Mörudden! Nog mitt mest lästa blogginlägg när jag tänker efter?!

Jag hade ju dessutom en tid att passa hos Linnea så pulsen var högre än på spinningpasset!

Kan ju bara hoppas på att det var något mycket mycket viktigt de hade för sig där inne!


Nej tack o hej BKE..... blir nog ingen mer Phone hos er med den riktigt bedrövliga servicen!

En som jobbar o de andra har gått kursen "konsten att inte se, ignorera kunderna"
Min Iphone måste dessutom lämnas in på service!

Fick iofs bra service när jag tvättade min iphone i tvättmaskinen o snabbt behövde en ny inför vår bilsemester i somras men då var det ju bara jag i butiken också;)))))))))

Dålig Service DELUXE!

Nej nu ska inte detta få förstöra min dag! Nu ska jag mysa på med en kopp kaffe, o nya fransar har jag fått av Linnea <3

Underbara deltagare på KMTI o en tjej gjorde tom High five efter passet! Sånt kan man leva länge på!
Nej nu ska jag blogga om Mauritius istället o drömma mig tillbaka en stund!
Gick inte blogga där ifrån alldeles för segt nät!


Kram  på er!

Ha en underbar lilllördag!

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. Fy!får högt blodtryck att bara läsa ditt inlägg!!hade detta kunnat hända i stockholm tro??rena rama lanthandeln!!kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja lanthandel var mitt i prick! ;D! Gå omkring och låtsas vara viktiga det är bra serviceföretag det! ;)))))) Ha en fin kväll! <3 Kramar Petra

      Radera