Petra Nyman Art & Design

fredag 4 augusti 2017

Nerja dag 8 och 9 ! Bruxelles x 2! Burriana Beach!

Kom hem igår från en underbar liten tripp till Puerto Banaus! Perfekt litet break för nu är man så glad över att vara hemma igen;)
Åh vad vi verkligen älskar Nerja!
<3
Strandpromenad med dottern!



Som man saknar dessa två när de åkte i söndags det blev tomt när det helt plötsligt bara var jag o R <3

<3

Sista kvällen ville vi inte chansa utan det var bord på Bruxelles som gällde.
Fast nu har vi varit på 3 toppenrestauranger sista dagarna som jag ska tipsa om i senare inlägg



Älskar det här stället så familjärt alltid god mat o härlig stämning!


Vilken skräll att alla tog peppersteaksom Grand Finale!



Taberas haha så här såg det ut när vi var klara o Claes hade ätit upp typ min halva portion också! ;)

Vi avslutade kvällen på El Fuego spelade familjespelet shut the box o bijard 
Älskar att umgås med våra barn!
<3



Dagen efter tog vi också Bruxan jag o R  men då testade jag deras pizza för första gången som också var hur smarrig som helst!

Bordet bredvid oss satt en supertrevlig familj från Malmö o vi hade en jätte trevlig kväll!
Surrade non stop hela kvällen hihi!


Det är sådant otroligt lugn här i Nerja, promenad avstånd till det mesta annars är moppe bästa sättet att ta sig fram på;)
Älskar bergen de små stränderna allt det kuperade <3

Klimatet

De smala små gränderna! Hur fina är de inte!
 Vi åt lunch på Paradise vid vår strand Burriana Beach, gott, snabbt o billigt.
Fast jag har aldrig provat något annat än deras wrap , den här med avokado är så god:)

Nu är Bella i Stockholm o repar förfullt till Pride, hon ska vara dansare till  bla hon som sjunger sommarplågan "Jag trodde änglarna fanns bara i himlen" Plus något annat nummer!
Såg en filmsnutt o det kommer bli hur snyggt som helst!

Pride växer verkligen för varje år så kul!

Chao på en stund!

Stranden väntar o fick precis samtal från Pierre o Anna som är på utflykt till Nerja från Marbella!

Happy Friday to you!

<3
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar