Petra Nyman Art & Design

onsdag 8 februari 2017

Nya toppar från Gina Tricot!! Paintingtime.... ny målning!

Nu har jag varit inne i min lilla lilla värld av färger igen:) Älskar när det bara flyter på utan att ha några som helst krav på sig själv då går det som allra  bäst;)

Så här är en  ny målning från @petranymanart
Och en ny topp från Gina Tricot som jag köpte i söndags när jag var på stan en sväng:)




Den är som i sammet o känns som man kan både klä upp den med highheels kanske svarta kostymbyxor  o ner den med  tex slitna jeans.
Jeansen är också från Gina Tricot (stretch) hihi
En annan topp som fick följa med hem för 199:- var den här snygga! Ett litet sprunn i sidan så man kan ha den utanför brallorna, snyggt fall.
Tyget ser så här ut! Gillar färgen också! Gråblå!
Ett par snygga örhängen gör snabbt att det blir lite festligare! Dessa köpte Bella till mig från Glitter för 159:- som jag även hade på Nyårsafton i Stöten ;)
Matchande nagellack från Mavala, tänkte göra ett tappert försök att få lite starkare naglar som inte skivar sig så nu fick jag tips på apoteket i söndags, det är två steg, två flaskor man målar på nageln, steg 1 o steg 2.

 Annars får det väl bli akrylnaglar innan Thailand men jag tycker de blir ännu tunnare när man börjar med det så helst av allt  vill jag ha mina egna.

Världens godaste lunchsallad från KMTI o Mollys hörna till lunch samtidigt som jag försöker skriva ett nytt blogginlägg hihi 
Jag har varit dålig på blogginlägg senaste tiden. Ibland är man inte inspirerad helt eneklt! Man vill ju inte gnälla utan inspirera lixom?!? Hihi
Att få kladda på med färger det är verkligen den bästa feelgoodkänslan <3
Behöver ta tag o städa lite i min ateljé tror jag bestämt? Haha
Elsa Chihuahuan har fått vit färg på svansen också! 
Försöker få fram de olika strukturerna o skikten på målningen men det är så svårt att fota.
Är snart klar! Det är så svårt att bestämma att man är klar, man vill gärna smådutta hur länge som helst! ;)

Vet verkligen INTE varför jag köpte dessa skålar i söndags hihi jag som inte ens tycker om att baka! What!!! Jag har inte ens plats för dom i skåpen!

Förmodligen såg det så mysigt ut med rosa skålar!?

Man kan ju ha chips i dom också?!? Haha

Nej det få vara slut med chips ettag nu........ jag ska verkligen snart i bikinin! Dagarna går ju så fort!
Thailand snart kommer vi!

Ha en fin Lillördag!

Ska åka o fika hos morfar! SEMLA!!! ;D! Handla inför kvällens middag!

Kraaaaaam Petra Ha det BÄST!

1 kommentar:

  1. Vilka underbara färger på dina tavlor, fortsätt blogga du är så bra!! Ha en fin dag Petra.
    Hälsningar Mona

    SvaraRadera